logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Dodge Challenger SRT 392 6.4 492 KM 362 kW

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Dodge Challenger z silnikiem SRT 392 6.4 492 KM 362 kW.

Pojazd
  • Marka Dodge
  • Model Challenger
  • Generacja -
Osiągi
  • Silnik SRT 392 6.4 492 KM 362 kW
  • Moc silnika 492 KM
  • Moment obrotowy 644 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Dodge Challenger SRT 392 6.4 492 KM 362 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Dodge Challenger SRT 392 6.4 492 KM 362 kW oraz inne modyfikacje pojazdów Dodge Challenger poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Dodge Challenger na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Dodge.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Dodge Challenger SRT 392 6.4 492 KM 362 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Dodge Challenger SRT 392 6.4 492 KM 362 kW.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Dodge Challenger SRT 392 6.4 492 KM 362 kW.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Dodge Challenger SRT 392 6.4 492 KM 362 kW? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Dodge Challenger SRT 392 6.4 492 KM 362 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Dodge Challenger lub sterownika silnika SRT 392 6.4 492 KM 362 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Dodge Challenger SRT 392 6.4 492 KM 362 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla Dodge Challenger SRT 392 6.4 492 KM 362 kW

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Dodge Challenger SRT 392 6.4 492 KM 362 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: Dodge Challenger SRT 392 6.4 492 KM 362 kW
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 492 KM / 644 Nm Chip: 507 KM / 663 Nm +15 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 492 KM / 644 Nm Chip: 522 KM / 696 Nm +30 KM / +52 Nm wycena indywidualna