logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Ford C-MAX I 2.0 TDCi DPF 110 KM 81 kW DSG

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Ford C-MAX I z silnikiem 2.0 TDCi DPF 110 KM 81 kW DSG.

Pojazd
  • Marka Ford
  • Model C-MAX
  • Generacja I
Osiągi
  • Silnik 2.0 TDCi DPF 110 KM 81 kW DSG
  • Moc silnika 110 KM
  • Moment obrotowy 275 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Ford C-MAX I 2.0 TDCi DPF 110 KM 81 kW DSG

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Ford C-MAX I 2.0 TDCi DPF 110 KM 81 kW DSG oraz inne modyfikacje pojazdów Ford C-MAX I poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Ford C-MAX I na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Ford.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Ford C-MAX I 2.0 TDCi DPF 110 KM 81 kW DSG klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Ford C-MAX I 2.0 TDCi DPF 110 KM 81 kW DSG.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Ford C-MAX I 2.0 TDCi DPF 110 KM 81 kW DSG.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Ford C-MAX I 2.0 TDCi DPF 110 KM 81 kW DSG? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Ford C-MAX I 2.0 TDCi DPF 110 KM 81 kW DSG

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Ford C-MAX I lub sterownika silnika 2.0 TDCi DPF 110 KM 81 kW DSG. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Ford C-MAX I 2.0 TDCi DPF 110 KM 81 kW DSG nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Opcje modyfikacji: Ford C-MAX I 2.0 TDCi DPF 110 KM 81 kW DSG
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 110 KM / 275 Nm Chip: 119 KM / 303 Nm +9 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 110 KM / 275 Nm Chip: 138 KM / 347 Nm +28 KM / +72 Nm wycena indywidualna