logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Opel Astra K 1.4 ECOTEC DI Turbo 125 KM 92 kW manual

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Opel Astra K z silnikiem 1.4 ECOTEC DI Turbo 125 KM 92 kW manual.

Pojazd
  • Marka Opel
  • Model Astra
  • Generacja K
Osiągi
  • Silnik 1.4 ECOTEC DI Turbo 125 KM 92 kW manual
  • Moc silnika 125 KM
  • Moment obrotowy 245 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Opel Astra K 1.4 ECOTEC DI Turbo 125 KM 92 kW manual

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Opel Astra K 1.4 ECOTEC DI Turbo 125 KM 92 kW manual oraz inne modyfikacje pojazdów Opel Astra K poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Opel Astra K na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Opel.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Opel Astra K 1.4 ECOTEC DI Turbo 125 KM 92 kW manual klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Opel Astra K 1.4 ECOTEC DI Turbo 125 KM 92 kW manual.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Opel Astra K 1.4 ECOTEC DI Turbo 125 KM 92 kW manual.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Opel Astra K 1.4 ECOTEC DI Turbo 125 KM 92 kW manual? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Opel Astra K 1.4 ECOTEC DI Turbo 125 KM 92 kW manual

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Opel Astra K lub sterownika silnika 1.4 ECOTEC DI Turbo 125 KM 92 kW manual. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Opel Astra K 1.4 ECOTEC DI Turbo 125 KM 92 kW manual nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla Opel Astra K 1.4 ECOTEC DI Turbo 125 KM 92 kW manual

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Opel Astra K 1.4 ECOTEC DI Turbo 125 KM 92 kW manual jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: Opel Astra K 1.4 ECOTEC DI Turbo 125 KM 92 kW manual
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 125 KM / 245 Nm Chip: 131 KM / 257 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 125 KM / 245 Nm Chip: 145 KM / 289 Nm +20 KM / +44 Nm wycena indywidualna