logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Peugeot 5008 MPV 2017- 5008 THP 165 1.6 165 KM 121 kW

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Peugeot 5008 II 17- z silnikiem 5008 THP 165 1.6 165 KM 121 kW.

Pojazd
  • Marka Peugeot
  • Model 5008 II
  • Generacja 17-
Osiągi
  • Silnik 5008 THP 165 1.6 165 KM 121 kW
  • Moc silnika 165 KM
  • Moment obrotowy 240 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Peugeot 5008 MPV 2017- 5008 THP 165 1.6 165 KM 121 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Peugeot 5008 MPV 2017- 5008 THP 165 1.6 165 KM 121 kW oraz inne modyfikacje pojazdów Peugeot 5008 II 17- poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Peugeot 5008 II 17- na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Peugeot.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Peugeot 5008 MPV 2017- 5008 THP 165 1.6 165 KM 121 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Peugeot 5008 MPV 2017- 5008 THP 165 1.6 165 KM 121 kW.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Peugeot 5008 MPV 2017- 5008 THP 165 1.6 165 KM 121 kW.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Peugeot 5008 MPV 2017- 5008 THP 165 1.6 165 KM 121 kW? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Peugeot 5008 MPV 2017- 5008 THP 165 1.6 165 KM 121 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Peugeot 5008 II 17- lub sterownika silnika 5008 THP 165 1.6 165 KM 121 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Peugeot 5008 MPV 2017- 5008 THP 165 1.6 165 KM 121 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla Peugeot 5008 MPV 2017- 5008 THP 165 1.6 165 KM 121 kW

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Peugeot 5008 MPV 2017- 5008 THP 165 1.6 165 KM 121 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: Peugeot 5008 MPV 2017- 5008 THP 165 1.6 165 KM 121 kW
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 173 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna