logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Peugeot RCZ 1 gen. THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Peugeot RCZ 1 gen. z silnikiem THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual.

Pojazd
  • Marka Peugeot
  • Model RCZ
  • Generacja 1 gen.
Osiągi
  • Silnik THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual
  • Moc silnika 156 KM
  • Moment obrotowy 240 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Peugeot RCZ 1 gen. THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Peugeot RCZ 1 gen. THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual oraz inne modyfikacje pojazdów Peugeot RCZ 1 gen. poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Peugeot RCZ 1 gen. na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Peugeot.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Peugeot RCZ 1 gen. THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Peugeot RCZ 1 gen. THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Peugeot RCZ 1 gen. THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Peugeot RCZ 1 gen. THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Peugeot RCZ 1 gen. THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Peugeot RCZ 1 gen. lub sterownika silnika THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Peugeot RCZ 1 gen. THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla Peugeot RCZ 1 gen. THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Peugeot RCZ 1 gen. THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: Peugeot RCZ 1 gen. THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna