logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Rover 100 (2nd gen) 1990-1997 Rover 114 D 1.4 52 KM 38 kW

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Rover 100 (2nd gen) 1990-1997 z silnikiem Rover 114 D 1.4 52 KM 38 kW.

Pojazd
  • Marka Rover
  • Model 100
  • Generacja (2nd gen) 1990-1997
Osiągi
  • Silnik Rover 114 D 1.4 52 KM 38 kW
  • Moc silnika 52 KM
  • Moment obrotowy 83 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Rover 100 (2nd gen) 1990-1997 Rover 114 D 1.4 52 KM 38 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Rover 100 (2nd gen) 1990-1997 Rover 114 D 1.4 52 KM 38 kW oraz inne modyfikacje pojazdów Rover 100 (2nd gen) 1990-1997 poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Rover 100 (2nd gen) 1990-1997 na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Rover.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Rover 100 (2nd gen) 1990-1997 Rover 114 D 1.4 52 KM 38 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Rover 100 (2nd gen) 1990-1997 Rover 114 D 1.4 52 KM 38 kW.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Rover 100 (2nd gen) 1990-1997 Rover 114 D 1.4 52 KM 38 kW.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Rover 100 (2nd gen) 1990-1997 Rover 114 D 1.4 52 KM 38 kW? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Rover 100 (2nd gen) 1990-1997 Rover 114 D 1.4 52 KM 38 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Rover 100 (2nd gen) 1990-1997 lub sterownika silnika Rover 114 D 1.4 52 KM 38 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Rover 100 (2nd gen) 1990-1997 Rover 114 D 1.4 52 KM 38 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Opcje modyfikacji: Rover 100 (2nd gen) 1990-1997 Rover 114 D 1.4 52 KM 38 kW
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 52 KM / 83 Nm Chip: 54 KM / 85 Nm +2 KM / +2 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 52 KM / 83 Nm Chip: 56 KM / 90 Nm +4 KM / +7 Nm wycena indywidualna