logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

SEAT Exeo 3R 2.0 TDI 143 KM 105 kW CVT

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu SEAT Exeo 3R z silnikiem 2.0 TDI 143 KM 105 kW CVT.

Pojazd
  • Marka SEAT
  • Model Exeo
  • Generacja 3R
Osiągi
  • Silnik 2.0 TDI 143 KM 105 kW CVT
  • Moc silnika 143 KM
  • Moment obrotowy 320 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w SEAT Exeo 3R 2.0 TDI 143 KM 105 kW CVT

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe SEAT Exeo 3R 2.0 TDI 143 KM 105 kW CVT oraz inne modyfikacje pojazdów SEAT Exeo 3R poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu SEAT Exeo 3R na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących SEAT.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu SEAT Exeo 3R 2.0 TDI 143 KM 105 kW CVT klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu SEAT Exeo 3R 2.0 TDI 143 KM 105 kW CVT.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu SEAT Exeo 3R 2.0 TDI 143 KM 105 kW CVT.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe SEAT Exeo 3R 2.0 TDI 143 KM 105 kW CVT? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w SEAT Exeo 3R 2.0 TDI 143 KM 105 kW CVT

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu SEAT Exeo 3R lub sterownika silnika 2.0 TDI 143 KM 105 kW CVT. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. SEAT Exeo 3R 2.0 TDI 143 KM 105 kW CVT nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla SEAT Exeo 3R 2.0 TDI 143 KM 105 kW CVT

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie SEAT Exeo 3R 2.0 TDI 143 KM 105 kW CVT jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: SEAT Exeo 3R 2.0 TDI 143 KM 105 kW CVT
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 143 KM / 320 Nm Chip: 154 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 143 KM / 320 Nm Chip: 179 KM / 403 Nm +36 KM / +83 Nm wycena indywidualna