logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Suzuki Alto Hatchback (7th gen) 2009- 1.0 68 KM 50 kW

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Suzuki Alto (7th gen) 2009- z silnikiem 1.0 68 KM 50 kW.

Pojazd
  • Marka Suzuki
  • Model Alto
  • Generacja (7th gen) 2009-
Osiągi
  • Silnik 1.0 68 KM 50 kW
  • Moc silnika 68 KM
  • Moment obrotowy 90 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Suzuki Alto Hatchback (7th gen) 2009- 1.0 68 KM 50 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Suzuki Alto Hatchback (7th gen) 2009- 1.0 68 KM 50 kW oraz inne modyfikacje pojazdów Suzuki Alto (7th gen) 2009- poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Suzuki Alto (7th gen) 2009- na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Suzuki.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Suzuki Alto Hatchback (7th gen) 2009- 1.0 68 KM 50 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Suzuki Alto Hatchback (7th gen) 2009- 1.0 68 KM 50 kW.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Suzuki Alto Hatchback (7th gen) 2009- 1.0 68 KM 50 kW.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Suzuki Alto Hatchback (7th gen) 2009- 1.0 68 KM 50 kW? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Suzuki Alto Hatchback (7th gen) 2009- 1.0 68 KM 50 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Suzuki Alto (7th gen) 2009- lub sterownika silnika 1.0 68 KM 50 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Suzuki Alto Hatchback (7th gen) 2009- 1.0 68 KM 50 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla Suzuki Alto Hatchback (7th gen) 2009- 1.0 68 KM 50 kW

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Suzuki Alto Hatchback (7th gen) 2009- 1.0 68 KM 50 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: Suzuki Alto Hatchback (7th gen) 2009- 1.0 68 KM 50 kW
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 68 KM / 90 Nm Chip: 70 KM / 93 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 68 KM / 90 Nm Chip: 72 KM / 97 Nm +4 KM / +7 Nm wycena indywidualna