VAG 1.4 FSI 1.6 FSI BŁĄD DTC P1031 P1006 17439 004145

VAG 1.4 FSI 1.6 FSI BŁĄD  DTC  P1031 P1006 17439 004145

VAG 1.4 FSI 1.6 FSI BŁĄD DTC P1031 P1006 17439 004145

Przyczyną wyświetlania tego kodu błędu jest najczęśćiej uszkodzony siłownik podciśnieniowy rególujący klapami. Doskonale znamy ten problem i potrafimy temu zaradzić. Przygotowujemy nowe oprogramowanie sterownika silnika które jest pozbawione kłopotliwego elementu. Na usługę udzielamy gwarancję na okres 3 lat.

Opisy tej usterki mogą być różne :

 

P1031 (17439) "Zawór klapy kolektora ssącego (N316) nie osiągnięto wartości zadane
P1031 Air control flap tight/sticking, hose connection(s), intake manifold air control actuator, intake manifold air control solenoid 
P1031- czujnik ustawiania przełączania długości kolektora ssącego- specyfikacja nie zachowana- N316

P0106- czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym/ czujnik ciśnienia atmosferycznego- usterka zakresu/ działania

 
17439/P1031/004145 - Intake Manifold Tuning Valve (N316): Setpoint Not Reached                                                                                                             
17439 (czujnik pozycji zaworu powietrza N212 nie osiąga wartości                                                                                                                                                           
17439 - Manifold Change-Over Valve (N136): Setpoint Not Reached 

 

Problem może występować w następujących modelach :

 

Audi A3 1.6 FSI

Skoda Ostavia 1.6 FSI
VW Eos 1.6 FSI

VW Golf 1.4 FSI

VW Jetta 1.6 FSI 09.05

VW Passat 1.6 FSI

VW Polo 1.4 FSI

VW Touran 1.6 FSI

 

 

 

Komentarze: 0

Dodaj komentarz