Cennik

Cennik

Hamownia

Posiadamy własną hamownie, która służy do weryfikacji efektów naszej pracy.
Pomiar mocy to koszt:

  • 1 oś - 100 zł,
  • 4x4 - 150 zł.
  • Moto / Quad - 150 zł
  • Maszyny Rolnicze - 300 zł

W przypadku pomiaru mocy dla zorganizowanej grupy minimum 3 pojazdów, przysługuje zniżka 30% od całej kwoty!

Chip - Tuning

Chiptuning polega na podstawowej modyfikacji oprogramowania oferującej bezpieczny przyrost mocy do 20%. Koszt usługi ustalamy indywidualnie i zaczyna się:

  • Diesel do 2007 r. - od 800 zł
  • Diesel od 2007 r. - od 900 zł
  • Diesel po 2012 r. - od 1200 zł
  • Benzyna do 2011 r. - od 900 zł
  • Benzyna po 2012 r. - od 1200zł
  • Japonia, Korea - od 1200 zł
  • Po przeróbkach - od 1500 zł
  • Motocykle - od 1500 zł

Chip Tuning Maszyny Rolnicze  

  • Maszyny Rolnicze / Budowlane - od 1800 zł

Chip Tuning Maszyny Budowlane

  • Chip Tuning Maszyny Budowlane - od 1800 zł

Chip Tuning Pojazdy Ciężarowe 

  • Cieżarowe do 2012 r. - od 1800 zł
  • Ciężarowe po 2012 r. - od 2200 zł

Chip - Tuning Stage 2

  • Koszt usługi ustalamy indywidualnie i zaczyna się od 1500 zł

Chip - Tuning DSG

  • Koszt usługi to 800 zł

Power Deck - Chip tuning na gwarancji

Klientom, którzy mają samochód na gwarancji i chcieli by ją zachować, proponujemy montaż zewnętrznego komputera sterującego. Kontroler mocy podłącza się do fabrycznej instalacji za pomocą oryginalnych wtyczek, a to pozwala na łatwy demontaż przed wizytą w serwisie na przeglądzie gwarancyjnym.

Cena Power Deck - 1700 zł (bez względu na model pojazdu)

Extreme - Tuning

Przed rozpoczęciem pracy na programem przeprowadzamy kompletną diagnostykę oraz dokonujemy jazdy próbnej, aby określić sposób i styl jazdy preferowany przez kierowcę. Modyfikacja ta pozwala na uzyskanie bardzo dużej mocy. Program sterujący silnikiem jest strojony do pełnego zadowolenia klienta. Koszt usługi ustalamy indywidualnie i zaczyna się od 1500 zł do 3000 zł.

Filtr FAP/DPF

Oferujemy profesjonalną serwisową regenerację filtrów cząstek stałych. Po wykonaniu regeneracji pojazd odzyskuje dawną mon,a wszystkieświecące dotychczas kontrolki gasną. W przypadku gdy regeneracja nie przynosi oczekiwanego rezultatu zapchany filtr usuwamy z pojazdu. Usługa polega na programowym wyłączeniu obsługi filtra przez sterownik. Usuwamy filtry profesjonalnie, auto po modyfikacji zachowuje się tak jakby zostało wyprodukowane bez filtra. Nie stosujemy emulatorów oraz nie używamy programu ECUsafe2.

Koszt usługi ustalamy indywidualnie i zaczyna się:

  • dla samochodów produkowanych do 2007 r. - od 900 zł,
  • dla samochodów produkowanych po 2007 r. - od 1100 zł,
  • dla samochodów dostawczych do 2007 r. - od 1200 zł,
  • dla samochodów dostawczych po 2007 r. - od 1500 zł,
  • dla samochodów koreańskich - od 1200 zł,
  • dla samochodów japońskich na sterowniku Denso - od 1500 zł,
  • Mercedes Sprinter do 2007 r. - od 1500 zł,
  • Mercedes Sprinter po 2007 r. - od 1800 zł,
  • Usunięcie mechaniczne - 200 zł.

Aktualizacja oprogramowania

Kilka milionów aut na całym świecie zostało wyposażonych w oprogramowanie fałszujące pomiary zawartości szkodliwych substancji w spalinach.

Afera spalinowa dotknęła najbardziej właścicieli samochodów, którzy zdecydowali się na wgranie eko poprawki oprogramowania w autoryzowanych serwisach. Po tej wizycie ich samochody nagle straciły moc.

Serwis nie ma możliwości przywrócenia poprzedniego oprogramowania. My wiemy jak to zrobić i mamy na to dwa sposoby.

1. Modyfikacja oprogramowania sterownika silnika ECU.

  • Samochody do 2014 r. - 900 zł
  • Samochody po 2014 r. - 1200 zł

2. Zenętrzny kontroler mocy Power Deck

  • Cena Power Deck OEM - 1500 zł
  • Cena Power Deck CHIP - 1700 zł

Speed limiter

  • Diesel do 2007 r. - od 400 zł
  • Diesel po 2012 r. - od 500 zł
  • Benzyna do 2011 r. - od 400 zł
  • Benzyna po 2012 r. - od 500 zł
  • Japonia, Korea - od 600 zł
  • AGRO - od 600 zł
  • Truck - od 600 zł

Dawka rozruchowa

Naprawa utrudnionego odpalania ciepłego silnika. 

  • Diesel do 2007 r. - od 400 zł
  • Diesel po 2012 r. - od 600 zł

Zawór recyrkulacji spalin EGR

Usługa polega na wyłączeniu elektronicznym w sterowniku ECU, zaworu EGR, który odpowiada za recyrkulacje gazów spalinowych. 

  • Diesel do 2007 r. - od 400 zł
  • Sterowniki PSG16 - od 600 zł
  • Diesel po 2012 r. - od 500 zł
  • Benzyna do 2011 r. - od 400 zł
  • Benzyna po 2012 r. - od 500 zł
  • Japonia, Korea - od 600 zł
  • AGRO - od 600 zł
  • Truck do 2012 r. - od 600 zł
  • Truck po 2012 r. - od 600 zł

Usunięcie sondy NOX  

  • ECU Bosch - od 600 zł
  • ECU Denso - od 900 zł
  • ECU Delphi - od 900 zł
  • ECU Marelli - od 900 zł
  • Truck do 2012 r. - od 1200 zł
  • Truck po 2012 r. - od 1500 zł

Usunięcie sondy Lambda

  • Diesel do 2007r. - od 400 zł
  • Diesel po 2012r - od 500 zł
  • Benzyna do 2011r. - od 400 zł
  • Benzyna po 2012r. - od 500zł
  • Japonia, Korea - od 600 zł
  • AGRO - od 600 zł
  • Truck do 2012 r. - od 600 zł
  • Truck po 2012 r. - od 600 zł

Usuniecie katalizatora i sondy Lambda

  • Do 2007 r. - od 700 zł
  • Po 2007 r. - od 900 zł
  • Po 2012 r. - od 1100 zł
  • ECU Denso - od 1200 zł
  • ECU Delphi - od 1200 zł
  • ECU Marelli - od 1200 zł

Wyłączenie przepustnicy 

  • Diesel do 2007 r. - od 400 zł
  • Sterowniki PSG16 - 600 zł
  • Diesel po 2012 r. - od 500 zł
  • Benzyna do 2011 r. - od 400 zł
  • Benzyna po 2012 r. - od 500zł
  • Japonia,Korea - od 600 zł
  • AGRO - od 600 zł
  • Truck do 2012 r. - od 600 zł
  • Truck po 2012 r. - od 600 zł

Korekta oprogramowania po nieudanym programowaniu w innej firmie

  • Diesel do 2007 r. - od 1000 zł
  • Diesel od 2007 r. - od 1100 zł
  • Diesel po 2012 r. - od 1300 zł
  • Benzyna do 2011 r. - od 1100 zł
  • Benzyna po 2012 r. - od 1300zł
  • Japonia,Korea - od 1300 zł
  • AGRO - od 1800 zł
  • Truck do 2012 r. - od 1800 zł
  • Truck po 2012 r. - od 2200 zł

Korekta programu FAP/DPF

  • Po 2007 r. - od 1000 zł
  • Po 2012 r. - od 1200 zł
  • ECU Denso - od 1200 zł
  • ECU Delphi - od 1200 zł
  • ECU Marelli - od 1200 zł

Przywrócenie oryginalnego oprogramowania

  • Do 2007 r. - od 500 zł
  • Po 2007 r. - od 600 zł
  • Po 2012 r. - od 800 zł
  • ECU Denso - od 800 zł
  • ECU Delphi - od 800 zł
  • ECU Marelli - od 800 zł
  • AGRO - od 1200 zł
  • Truck do 2012 r. - od 1000 zł
  • Truck po 2012 r. - od 1200 zł

Launch Control

  • Diesel do 2007 r. - od 400 zł
  • Diesel po 2012 r. - od 600 zł
  • Benzyna do 2011 r. - od 600 zł
  • Benzyna po 2012 r. - od 800 zł
  • Japonia,Korea - od 900 zł

Pops & Bang

  • Grupa VAG - 400 zł
  • Pozostałe marki - 600 zł

Anti lag 

  • Grupa VAG - 600 zł
  • Pozostałe marki - 800 zł

Hard Cut limiter (diesel) 

  • Hard Cut limiter VAG (diesel) - 200 zł
  • Hard Cut limiter pozostałe marki (diesel) - 300 zł

Wskaźniki sportowe BMW / MINI / VAG  

Usługa polega na przeskalowaniu wskaźników sportowych w licznikach BMW/MINI/VAG i przystosowaniu ich wskazań do zwiększonej mocy silnika.

  • Wskaźniki sportowe BMW / MINI / VAG - 600 zł
Wszystkie zabiegi dokonywane są przez złącze diagnostyczne samochodu lub sterownika silnika.

Na życzenie klienta wystawiany jest certyfikat potwierdzający autentyczność programu zainstalowanego w sterowniku silnika a nie wgranie gotowca. Do każdego samochodu podchodzimy indywidualnie z uwzględnieniem życzeń klienta.

 

Ważne: Nie wszystkie warsztaty potrafią to zrobić profesjonalnie, my to potrafimy i udzielamy 3 lata gwarancji!