Katalog mocy

Chip tuning pojazdu AGCO RT Tier 1 (2002 - 2004)

Filtruj wyniki:
więcej
diesel AGCO RT Tier 1 (2002 - 2004) 95 - 5.9 V6 105 KM 77 kW wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 440 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 440 Nm Chip: 118 KM / 490 Nm +13 KM / +50 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 440 Nm Chip: 144 KM / 589 Nm +39 KM / +149 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 440 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel AGCO RT Tier 1 (2002 - 2004) 115 - 5.9 V6 127 KM 93 kW wykresy

Moc maksymalna: 127 KM   |   Moment obrotowy: 524 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 127 KM / 524 Nm Chip: 138 KM / 569 Nm +11 KM / +45 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 127 KM / 524 Nm Chip: 161 KM / 659 Nm +34 KM / +135 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 127 KM / 524 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel AGCO RT Tier 1 (2002 - 2004) 130 - 5.9 V6 144 KM 106 kW wykresy

Moc maksymalna: 144 KM   |   Moment obrotowy: 589 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 144 KM / 589 Nm Chip: 155 KM / 634 Nm +11 KM / +45 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 144 KM / 589 Nm Chip: 177 KM / 725 Nm +33 KM / +136 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 144 KM / 589 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel AGCO RT Tier 1 (2002 - 2004) 145 - 5.9 V6 161 KM 118 kW wykresy

Moc maksymalna: 161 KM   |   Moment obrotowy: 659 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 161 KM / 659 Nm Chip: 166 KM / 681 Nm +5 KM / +22 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 161 KM / 659 Nm Chip: 177 KM / 725 Nm +16 KM / +66 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 161 KM / 659 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna