Katalog mocy

Chip tuning pojazdu AGCO RT Tier 3 (2006 - 2011)

Filtruj wyniki:
więcej
diesel AGCO RT Tier 3 (2006 - 2011) 110A - 6.6 V6 135 KM 99 kW wykresy

Moc maksymalna: 135 KM   |   Moment obrotowy: 117 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 135 KM / 117 Nm Chip: 147 KM / 125 Nm +12 KM / +8 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 135 KM / 117 Nm Chip: 170 KM / 140 Nm +35 KM / +23 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 135 KM / 117 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel AGCO RT Tier 3 (2006 - 2011) 120A - 6.6 V6 145 KM 107 kW wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 122 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 122 Nm Chip: 158 KM / 133 Nm +13 KM / +11 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 122 Nm Chip: 185 KM / 156 Nm +40 KM / +34 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 122 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel AGCO RT Tier 3 (2006 - 2011) 140A - 6.6 V6 170 KM 125 kW wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 140 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 140 Nm Chip: 181 KM / 151 Nm +11 KM / +11 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 140 Nm Chip: 204 KM / 172 Nm +34 KM / +32 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 140 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel AGCO RT Tier 3 (2006 - 2011) 155A - 6.6 V6 185 KM 136 kW wykresy

Moc maksymalna: 185 KM   |   Moment obrotowy: 156 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 185 KM / 156 Nm Chip: 191 KM / 161 Nm +6 KM / +5 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 185 KM / 156 Nm Chip: 204 KM / 172 Nm +19 KM / +16 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 185 KM / 156 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna