Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Aston Martin DB9 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Volante 5.9 450 KM 331 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 570 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 570 Nm Chip: 464 KM / 587 Nm +14 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 570 Nm Chip: 477 KM / 616 Nm +27 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 570 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Volante 5.9 450 KM 331 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 570 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 570 Nm Chip: 464 KM / 587 Nm +14 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 570 Nm Chip: 477 KM / 616 Nm +27 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 570 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Coupe 5.9 450 KM 331 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 570 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 570 Nm Chip: 464 KM / 587 Nm +14 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 570 Nm Chip: 477 KM / 616 Nm +27 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 570 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Coupe 5.9 450 KM 331 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 570 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 570 Nm Chip: 464 KM / 587 Nm +14 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 570 Nm Chip: 477 KM / 616 Nm +27 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 570 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Volante 5.9 455 KM 335 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 455 KM   |   Moment obrotowy: 570 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 455 KM / 570 Nm Chip: 469 KM / 587 Nm +14 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 455 KM / 570 Nm Chip: 482 KM / 616 Nm +27 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 455 KM / 570 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Volante 5.9 455 KM 335 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 455 KM   |   Moment obrotowy: 570 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 455 KM / 570 Nm Chip: 469 KM / 587 Nm +14 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 455 KM / 570 Nm Chip: 482 KM / 616 Nm +27 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 455 KM / 570 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Coupe 5.9 455 KM 335 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 455 KM   |   Moment obrotowy: 570 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 455 KM / 570 Nm Chip: 469 KM / 587 Nm +14 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 455 KM / 570 Nm Chip: 482 KM / 616 Nm +27 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 455 KM / 570 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Coupe 5.9 455 KM 335 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 455 KM   |   Moment obrotowy: 570 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 455 KM / 570 Nm Chip: 469 KM / 587 Nm +14 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 455 KM / 570 Nm Chip: 482 KM / 616 Nm +27 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 455 KM / 570 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Volante 5.9 477 KM 350 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 477 KM   |   Moment obrotowy: 600 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 477 KM / 600 Nm Chip: 491 KM / 618 Nm +14 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 477 KM / 600 Nm Chip: 506 KM / 648 Nm +29 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 477 KM / 600 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Volante 5.9 477 KM 350 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 477 KM   |   Moment obrotowy: 600 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 477 KM / 600 Nm Chip: 491 KM / 618 Nm +14 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 477 KM / 600 Nm Chip: 506 KM / 648 Nm +29 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 477 KM / 600 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Coupe 5.9 477 KM 350 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 477 KM   |   Moment obrotowy: 600 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 477 KM / 600 Nm Chip: 491 KM / 618 Nm +14 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 477 KM / 600 Nm Chip: 506 KM / 648 Nm +29 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 477 KM / 600 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Coupe 5.9 477 KM 350 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 477 KM   |   Moment obrotowy: 600 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 477 KM / 600 Nm Chip: 491 KM / 618 Nm +14 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 477 KM / 600 Nm Chip: 506 KM / 648 Nm +29 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 477 KM / 600 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Volante 5.9 517 KM 380 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 517 KM   |   Moment obrotowy: 620 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 517 KM / 620 Nm Chip: 533 KM / 639 Nm +16 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 517 KM / 620 Nm Chip: 548 KM / 670 Nm +31 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 517 KM / 620 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Volante 5.9 517 KM 380 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 517 KM   |   Moment obrotowy: 620 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 517 KM / 620 Nm Chip: 533 KM / 639 Nm +16 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 517 KM / 620 Nm Chip: 548 KM / 670 Nm +31 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 517 KM / 620 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Coupe 5.9 517 KM 380 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 517 KM   |   Moment obrotowy: 620 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 517 KM / 620 Nm Chip: 533 KM / 639 Nm +16 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 517 KM / 620 Nm Chip: 548 KM / 670 Nm +31 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 517 KM / 620 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Aston Martin DB9 1 gen. Coupe 5.9 517 KM 380 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 517 KM   |   Moment obrotowy: 620 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 517 KM / 620 Nm Chip: 533 KM / 639 Nm +16 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 517 KM / 620 Nm Chip: 548 KM / 670 Nm +31 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 517 KM / 620 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna