Katalog mocy

Chip tuning pojazdu BMW i8 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
hybryda plug-in BMW i8 1 gen. Coupe 1.5 362 KM 266 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 362 KM   |   Moment obrotowy: 570 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 362 KM / 570 Nm Chip: 362 KM / 570 Nm +0 KM / +0 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 362 KM / 570 Nm Chip: 362 KM / 570 Nm +0 KM / +0 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 362 KM / 570 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 362 KM / 570 Nm Chip: 362 KM / 570 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
hybryda plug-in BMW i8 1 gen. Coupe 1.5 374 KM 275 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 374 KM   |   Moment obrotowy: 570 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 374 KM / 570 Nm Chip: 374 KM / 570 Nm +0 KM / +0 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 374 KM / 570 Nm Chip: 374 KM / 570 Nm +0 KM / +0 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 374 KM / 570 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 374 KM / 570 Nm Chip: 374 KM / 570 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
hybryda plug-in BMW i8 1 gen. Roadster 1.5 374 KM 275 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 374 KM   |   Moment obrotowy: 570 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 374 KM / 570 Nm Chip: 374 KM / 570 Nm +0 KM / +0 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 374 KM / 570 Nm Chip: 374 KM / 570 Nm +0 KM / +0 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 374 KM / 570 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 374 KM / 570 Nm Chip: 374 KM / 570 Nm Koszt: 2200 zł