Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu BMW X3 E83

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna BMW X3 E83 2.0i 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 200 Nm Chip: 155 KM / 206 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 200 Nm Chip: 159 KM / 216 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna BMW X3 E83 xDrive20i 2.0 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 200 Nm Chip: 155 KM / 206 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 200 Nm Chip: 159 KM / 216 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna BMW X3 E83 2.5i 192 KM 141 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 192 KM   |   Moment obrotowy: 245 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 192 KM / 245 Nm Chip: 198 KM / 252 Nm +6 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 192 KM / 245 Nm Chip: 204 KM / 265 Nm +12 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 192 KM / 245 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna BMW X3 E83 2.5i 192 KM 141 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 192 KM   |   Moment obrotowy: 245 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 192 KM / 245 Nm Chip: 198 KM / 252 Nm +6 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 192 KM / 245 Nm Chip: 204 KM / 265 Nm +12 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 192 KM / 245 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna BMW X3 E83 2.5si 218 KM 160 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 250 Nm Chip: 225 KM / 258 Nm +7 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 250 Nm Chip: 231 KM / 270 Nm +13 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna BMW X3 E83 2.5si 218 KM 160 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 250 Nm Chip: 225 KM / 258 Nm +7 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 250 Nm Chip: 231 KM / 270 Nm +13 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna BMW X3 E83 xDrive25i 2.5 218 KM 160 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 250 Nm Chip: 225 KM / 258 Nm +7 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 250 Nm Chip: 231 KM / 270 Nm +13 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna BMW X3 E83 xDrive25i 2.5 218 KM 160 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 250 Nm Chip: 225 KM / 258 Nm +7 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 250 Nm Chip: 231 KM / 270 Nm +13 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna BMW X3 E83 3.0i 231 KM 170 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 231 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 238 KM / 309 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 245 KM / 324 Nm +14 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 231 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna BMW X3 E83 3.0i 231 KM 170 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 231 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 238 KM / 309 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 245 KM / 324 Nm +14 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 231 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna BMW X3 E83 3.0si 272 KM 200 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 272 KM   |   Moment obrotowy: 315 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 272 KM / 315 Nm Chip: 280 KM / 324 Nm +8 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 272 KM / 315 Nm Chip: 288 KM / 340 Nm +16 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 272 KM / 315 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna BMW X3 E83 3.0si 272 KM 200 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 272 KM   |   Moment obrotowy: 315 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 272 KM / 315 Nm Chip: 280 KM / 324 Nm +8 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 272 KM / 315 Nm Chip: 288 KM / 340 Nm +16 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 272 KM / 315 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna BMW X3 E83 xDrive30i 3.0 272 KM 200 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 272 KM   |   Moment obrotowy: 315 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 272 KM / 315 Nm Chip: 280 KM / 324 Nm +8 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 272 KM / 315 Nm Chip: 288 KM / 340 Nm +16 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 272 KM / 315 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna BMW X3 E83 xDrive30i 3.0 272 KM 200 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 272 KM   |   Moment obrotowy: 315 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 272 KM / 315 Nm Chip: 280 KM / 324 Nm +8 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 272 KM / 315 Nm Chip: 288 KM / 340 Nm +16 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 272 KM / 315 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel BMW X3 E83 xDrive18d 2.0 143 KM 105 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 350 Nm Chip: 154 KM / 385 Nm +11 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 350 Nm Chip: 179 KM / 441 Nm +36 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel BMW X3 E83 2.0d 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 330 Nm Chip: 162 KM / 363 Nm +12 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 330 Nm Chip: 188 KM / 416 Nm +38 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel BMW X3 E83 2.0d DPF 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 330 Nm Chip: 162 KM / 363 Nm +12 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 330 Nm Chip: 188 KM / 416 Nm +38 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel BMW X3 E83 2.0d DPF 177 KM 130 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 350 Nm Chip: 191 KM / 385 Nm +14 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 350 Nm Chip: 221 KM / 441 Nm +44 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel BMW X3 E83 2.0d DPF 177 KM 130 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 350 Nm Chip: 191 KM / 385 Nm +14 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 350 Nm Chip: 221 KM / 441 Nm +44 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel BMW X3 E83 xDrive20d 2.0 177 KM 130 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 350 Nm Chip: 191 KM / 385 Nm +14 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 350 Nm Chip: 221 KM / 441 Nm +44 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel BMW X3 E83 xDrive20d 2.0 177 KM 130 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 350 Nm Chip: 191 KM / 385 Nm +14 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 350 Nm Chip: 221 KM / 441 Nm +44 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel BMW X3 E83 3.0d 204 KM 150 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 410 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 410 Nm Chip: 220 KM / 451 Nm +16 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 410 Nm Chip: 255 KM / 517 Nm +51 KM / +107 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 410 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel BMW X3 E83 3.0d 204 KM 150 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 410 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 410 Nm Chip: 220 KM / 451 Nm +16 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 410 Nm Chip: 255 KM / 517 Nm +51 KM / +107 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 410 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel BMW X3 E83 3.0d DPF 218 KM 160 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 500 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 500 Nm Chip: 235 KM / 550 Nm +17 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 500 Nm Chip: 273 KM / 630 Nm +55 KM / +130 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 500 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel BMW X3 E83 3.0d DPF 218 KM 160 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 500 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 500 Nm Chip: 235 KM / 550 Nm +17 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 500 Nm Chip: 273 KM / 630 Nm +55 KM / +130 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 500 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel BMW X3 E83 xDrive30d 3.0 218 KM 160 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 500 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 500 Nm Chip: 235 KM / 550 Nm +17 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 500 Nm Chip: 273 KM / 630 Nm +55 KM / +130 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 500 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel BMW X3 E83 xDrive30d 3.0 218 KM 160 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 500 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 500 Nm Chip: 235 KM / 550 Nm +17 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 500 Nm Chip: 273 KM / 630 Nm +55 KM / +130 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 500 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel BMW X3 E83 3.0sd DPF 286 KM 210 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 286 KM   |   Moment obrotowy: 580 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 286 KM / 580 Nm Chip: 303 KM / 626 Nm +17 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 286 KM / 580 Nm Chip: 329 KM / 684 Nm +43 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 286 KM / 580 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel BMW X3 E83 xDrive35d 3.0 286 KM 210 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 286 KM   |   Moment obrotowy: 580 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 286 KM / 580 Nm Chip: 303 KM / 626 Nm +17 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 286 KM / 580 Nm Chip: 329 KM / 684 Nm +43 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 286 KM / 580 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna