Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Challenger 400 Series Tier 3 (2008 - 2013)

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Challenger 400 Series Tier 3 (2008 - 2013) 445B - 4.4 V4 Perkins 83 KM 61 kW wykresy

Moc maksymalna: 83 KM   |   Moment obrotowy: 79 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 83 KM / 79 Nm Chip: 90 KM / 87 Nm +7 KM / +8 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 83 KM / 79 Nm Chip: 105 KM / 102 Nm +22 KM / +23 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 83 KM / 79 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Challenger 400 Series Tier 3 (2008 - 2013) 455B - 4.4 V4 Perkins 94 KM 69 kW wykresy

Moc maksymalna: 94 KM   |   Moment obrotowy: 93 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 94 KM / 93 Nm Chip: 101 KM / 100 Nm +7 KM / +7 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 94 KM / 93 Nm Chip: 116 KM / 113 Nm +22 KM / +20 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 94 KM / 93 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Challenger 400 Series Tier 3 (2008 - 2013) 465B - 4.4 V4 Perkins 105 KM 77 kW wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 102 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 102 Nm Chip: 109 KM / 106 Nm +4 KM / +4 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 102 Nm Chip: 116 KM / 113 Nm +11 KM / +11 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 102 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Challenger 400 Series Tier 3 (2008 - 2013) 475B - 4.4 V4 Perkins 110 KM 81 kW wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 104 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 104 Nm Chip: 114 KM / 115 Nm +4 KM / +11 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 104 Nm Chip: 123 KM / 136 Nm +13 KM / +32 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 104 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna