Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Challenger 400 Series Tier 4 (2014 - )

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Challenger 400 Series Tier 4 (2014 - ) 455D - 4.9 V4 110 KM 81 kW wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 90 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 90 Nm Chip: 117 KM / 93 Nm +7 KM / +3 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 90 Nm Chip: 130 KM / 100 Nm +20 KM / +10 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 90 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Challenger 400 Series Tier 4 (2014 - ) 465D - 4.9 V4 120 KM 88 kW wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 100 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 100 Nm Chip: 127 KM / 103 Nm +7 KM / +3 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 100 Nm Chip: 140 KM / 110 Nm +20 KM / +10 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 100 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Challenger 400 Series Tier 4 (2014 - ) 475D - 4.9 V4 130 KM 96 kW wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 100 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 100 Nm Chip: 137 KM / 107 Nm +7 KM / +7 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 100 Nm Chip: 150 KM / 120 Nm +20 KM / +20 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 100 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Challenger 400 Series Tier 4 (2014 - ) 485D AutoPower - 4.9 V4 135 KM 99 kW wykresy

Moc maksymalna: 135 KM   |   Moment obrotowy: 110 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 135 KM / 110 Nm Chip: 140 KM / 117 Nm +5 KM / +7 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 135 KM / 110 Nm Chip: 150 KM / 132 Nm +15 KM / +22 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 135 KM / 110 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Challenger 400 Series Tier 4 (2014 - ) 485D - 4.9 V4 140 KM 103 kW wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 110 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 110 Nm Chip: 148 KM / 117 Nm +8 KM / +7 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 110 Nm Chip: 165 KM / 132 Nm +25 KM / +22 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 110 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Challenger 400 Series Tier 4 (2014 - ) 495D - 4.9 V4 150 KM 110 kW wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 120 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 120 Nm Chip: 155 KM / 124 Nm +5 KM / +4 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 120 Nm Chip: 165 KM / 132 Nm +15 KM / +12 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 120 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna