Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Challenger 900 Series Tier 4 (2015 - )

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Challenger 900 Series Tier 4 (2015 - ) 955 E - 16.8 V12 501 KM 368 kW wykresy

Moc maksymalna: 501 KM   |   Moment obrotowy: 2360 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 501 KM / 2360 Nm Chip: 534 KM / 2520 Nm +33 KM / +160 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 501 KM / 2360 Nm Chip: 600 KM / 2841 Nm +99 KM / +481 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 501 KM / 2360 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Challenger 900 Series Tier 4 (2015 - ) 965 E - 16.8 V12 551 KM 405 kW wykresy

Moc maksymalna: 551 KM   |   Moment obrotowy: 2600 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 551 KM / 2600 Nm Chip: 567 KM / 2680 Nm +16 KM / +80 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 551 KM / 2600 Nm Chip: 600 KM / 2841 Nm +49 KM / +241 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 551 KM / 2600 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Challenger 900 Series Tier 4 (2015 - ) 975 E - 16.8 V12 600 KM 441 kW wykresy

Moc maksymalna: 600 KM   |   Moment obrotowy: 2841 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 600 KM / 2841 Nm Chip: 616 KM / 2917 Nm +16 KM / +76 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 600 KM / 2841 Nm Chip: 649 KM / 3068 Nm +49 KM / +227 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 600 KM / 2841 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna