Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Citroen Xsara Picasso 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Citroen Xsara Picasso 1 gen. Picasso 1.6 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 135 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 135 Nm Chip: 98 KM / 139 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 135 Nm Chip: 101 KM / 146 Nm +6 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 135 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Citroen Xsara Picasso 1 gen. Picasso 1.6 16V 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 147 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 112 KM / 151 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 116 KM / 159 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 147 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Citroen Xsara Picasso 1 gen. Picasso 1.8 16V 116 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 160 Nm Chip: 119 KM / 165 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 160 Nm Chip: 123 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Citroen Xsara Picasso 1 gen. Picasso 2.0 16V 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Citroen Xsara Picasso 1 gen. Picasso 2.0 HDi 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 97 KM / 226 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 113 KM / 258 Nm +23 KM / +53 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Citroen Xsara Picasso 1 gen. Picasso HDi 90 1.6 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 97 KM / 237 Nm +7 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 113 KM / 271 Nm +23 KM / +56 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Citroen Xsara Picasso 1 gen. Picasso HDi 90 2.0 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 97 KM / 226 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 113 KM / 258 Nm +23 KM / +53 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Citroen Xsara Picasso 1 gen. Picasso HDi 110 FAP 1.6 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 205 Nm Chip: 118 KM / 226 Nm +9 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 205 Nm Chip: 136 KM / 258 Nm +27 KM / +53 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna