Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Daewoo Korando 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Daewoo Korando 1 gen. 2.0 128 KM 94 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 128 KM   |   Moment obrotowy: 183 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 128 KM / 183 Nm Chip: 132 KM / 188 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 128 KM / 183 Nm Chip: 136 KM / 198 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 128 KM / 183 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Daewoo Korando 1 gen. 2.3 143 KM 105 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 209 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 209 Nm Chip: 147 KM / 215 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 209 Nm Chip: 152 KM / 226 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 209 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Daewoo Korando 1 gen. 2.3 143 KM 105 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 209 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 209 Nm Chip: 147 KM / 215 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 209 Nm Chip: 152 KM / 226 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 209 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Daewoo Korando 1 gen. 3.2 213 KM 156 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 213 KM   |   Moment obrotowy: 297 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 213 KM / 297 Nm Chip: 219 KM / 306 Nm +6 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 213 KM / 297 Nm Chip: 226 KM / 321 Nm +13 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 213 KM / 297 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM Chip: 130 KM +10 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM Chip: 150 KM +30 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna