Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Deutz Fahr K Tier 3 (2005 - 2007)

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Deutz Fahr K Tier 3 (2005 - 2007) 90 - 4.0 V4 85 KM 63 kW wykresy

Moc maksymalna: 85 KM   |   Moment obrotowy: 372 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 85 KM / 372 Nm Chip: 95 KM / 397 Nm +10 KM / +25 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 85 KM / 372 Nm Chip: 115 KM / 447 Nm +30 KM / +75 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 85 KM / 372 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Deutz Fahr K Tier 3 (2005 - 2007) 90 Profiline - 4.0 V4 85 KM 63 kW wykresy

Moc maksymalna: 85 KM   |   Moment obrotowy: 372 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 85 KM / 372 Nm Chip: 95 KM / 397 Nm +10 KM / +25 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 85 KM / 372 Nm Chip: 115 KM / 447 Nm +30 KM / +75 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 85 KM / 372 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Deutz Fahr K Tier 3 (2005 - 2007) 100 - 4.0 V4 95 KM 70 kW wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 396 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 396 Nm Chip: 105 KM / 428 Nm +10 KM / +32 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 396 Nm Chip: 125 KM / 492 Nm +30 KM / +96 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 396 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Deutz Fahr K Tier 3 (2005 - 2007) 100 Profiline - 4.0 V4 95 KM 70 kW wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 396 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 396 Nm Chip: 105 KM / 428 Nm +10 KM / +32 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 396 Nm Chip: 125 KM / 492 Nm +30 KM / +96 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 396 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Deutz Fahr K Tier 3 (2005 - 2007) 110 - 6.0 V6 104 KM 76 kW wykresy

Moc maksymalna: 104 KM   |   Moment obrotowy: 418 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 104 KM / 418 Nm Chip: 108 KM / 432 Nm +4 KM / +14 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 104 KM / 418 Nm Chip: 115 KM / 460 Nm +11 KM / +42 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 104 KM / 418 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Deutz Fahr K Tier 3 (2005 - 2007) 110 Profiline - 6.0 V6 104 KM 76 kW wykresy

Moc maksymalna: 104 KM   |   Moment obrotowy: 418 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 104 KM / 418 Nm Chip: 108 KM / 432 Nm +4 KM / +14 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 104 KM / 418 Nm Chip: 115 KM / 460 Nm +11 KM / +42 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 104 KM / 418 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Deutz Fahr K Tier 3 (2005 - 2007) 120 - 4.0 V4 115 KM 85 kW wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 447 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 447 Nm Chip: 118 KM / 462 Nm +3 KM / +15 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 447 Nm Chip: 125 KM / 492 Nm +10 KM / +45 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 447 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Deutz Fahr K Tier 3 (2005 - 2007) 120 Profiline - 4.0 V4 115 KM 85 kW wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 447 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 447 Nm Chip: 118 KM / 462 Nm +3 KM / +15 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 447 Nm Chip: 125 KM / 492 Nm +10 KM / +45 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 447 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna