Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Ford B-MAX 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Ford B-MAX 1 gen. 1.4 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 125 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 125 Nm Chip: 93 KM / 129 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 125 Nm Chip: 95 KM / 135 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 125 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford B-MAX 1 gen. 1.0 EcoBoost Start/Stopp 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 170 Nm Chip: 105 KM / 179 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 170 Nm Chip: 116 KM / 201 Nm +16 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 100 KM / 170 Nm Chip: 110 KM / 189 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford B-MAX 1 gen. 1.6 105 KM 77 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 150 Nm Chip: 108 KM / 155 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 150 Nm Chip: 111 KM / 162 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford B-MAX 1 gen. 1.0 EcoBoost Start/Stopp 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 200 Nm Chip: 126 KM / 210 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 200 Nm Chip: 139 KM / 236 Nm +19 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 200 Nm Chip: 132 KM / 222 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford B-MAX 1 gen. 1.0 EcoBoost Start/Stopp 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 200 Nm Chip: 131 KM / 210 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 200 Nm Chip: 145 KM / 236 Nm +20 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 125 KM / 200 Nm Chip: 138 KM / 222 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford B-MAX 1 gen. 1.0 EcoBoost Start/Stopp 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 180 Nm Chip: 147 KM / 189 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 180 Nm Chip: 162 KM / 212 Nm +22 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 180 Nm Chip: 154 KM / 200 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford B-MAX 1 gen. 1.5 TDCi 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 185 Nm Chip: 81 KM / 204 Nm +6 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 185 Nm Chip: 94 KM / 233 Nm +19 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 75 KM / 185 Nm Chip: 86 KM / 218 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford B-MAX 1 gen. 1.5 TDCi 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 215 Nm Chip: 103 KM / 237 Nm +8 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 215 Nm Chip: 119 KM / 271 Nm +24 KM / +56 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 95 KM / 215 Nm Chip: 109 KM / 254 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford B-MAX 1 gen. 1.6 TDCi 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 215 Nm Chip: 103 KM / 237 Nm +8 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 215 Nm Chip: 119 KM / 271 Nm +24 KM / +56 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 95 KM / 215 Nm Chip: 109 KM / 254 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
gaz Ford B-MAX 1 gen. 1.4 LPG 85 KM 63 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 85 KM   |   Moment obrotowy: 123 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 85 KM / 123 Nm Chip: 88 KM / 127 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 85 KM / 123 Nm Chip: 90 KM / 133 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 85 KM / 123 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Ford B-MAX 1 gen. 1.4 LPG 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 128 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 128 Nm Chip: 93 KM / 132 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 128 Nm Chip: 95 KM / 138 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 128 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna