Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Ford C-MAX II

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Ford C-MAX II 1.6 Ti-VCT 85 KM 63 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 85 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 85 KM / 150 Nm Chip: 88 KM / 155 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 85 KM / 150 Nm Chip: 90 KM / 162 Nm +5 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 85 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford C-MAX II 1.0 EcoBoost Start/Stopp 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 170 Nm Chip: 105 KM / 179 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 170 Nm Chip: 116 KM / 201 Nm +16 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 100 KM / 170 Nm Chip: 110 KM / 189 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.0 EcoBoost Start/Stopp 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 170 Nm Chip: 105 KM / 179 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 170 Nm Chip: 116 KM / 201 Nm +16 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 100 KM / 170 Nm Chip: 110 KM / 189 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II 1.6 Ti-VCT 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 150 Nm Chip: 108 KM / 155 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 150 Nm Chip: 111 KM / 162 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 Ti-VCT 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 150 Nm Chip: 108 KM / 155 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 150 Nm Chip: 111 KM / 162 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford C-MAX II 1.6 Flexifuel 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 159 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 159 Nm Chip: 124 KM / 164 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 159 Nm Chip: 127 KM / 172 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 159 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford C-MAX II 1.0 EcoBoost Start/Stopp 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 170 Nm Chip: 131 KM / 179 Nm +6 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 170 Nm Chip: 145 KM / 201 Nm +20 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 125 KM / 170 Nm Chip: 138 KM / 189 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II 1.6 Flexifuel 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 159 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 159 Nm Chip: 129 KM / 164 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 159 Nm Chip: 133 KM / 172 Nm +8 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 159 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford C-MAX II 1.6 Ti-VCT 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 159 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 159 Nm Chip: 129 KM / 164 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 159 Nm Chip: 133 KM / 172 Nm +8 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 159 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.0 EcoBoost Start/Stopp 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 170 Nm Chip: 131 KM / 179 Nm +6 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 170 Nm Chip: 145 KM / 201 Nm +20 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 125 KM / 170 Nm Chip: 138 KM / 189 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 Ti-VCT 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 159 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 159 Nm Chip: 129 KM / 164 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 159 Nm Chip: 133 KM / 172 Nm +8 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 159 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford C-MAX II 1.5 EcoBoost Start/Stopp 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 165 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II 1.5 EcoBoost Start/Stopp 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 165 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II 1.6 EcoBoost 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 165 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II 1.6 EcoBoost Start/Stopp 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 165 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.5 EcoBoost Start/Stopp 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 165 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.5 EcoBoost Start/Stopp 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 165 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 EcoBoost 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 165 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 EcoBoost Start/Stopp 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 165 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II 1.5 EcoBoost Start/Stopp 182 KM 134 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 182 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 211 KM / 283 Nm +29 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 182 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II 1.6 EcoBoost 182 KM 134 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 182 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 211 KM / 283 Nm +29 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 182 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II 1.6 EcoBoost Start/Stopp 182 KM 134 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 182 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 211 KM / 283 Nm +29 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 182 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.5 EcoBoost Start/Stopp 182 KM 134 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 182 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 211 KM / 283 Nm +29 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 182 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 EcoBoost 182 KM 134 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 182 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 211 KM / 283 Nm +29 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 182 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 EcoBoost Start/Stopp 182 KM 134 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 182 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 211 KM / 283 Nm +29 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 182 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 1.5 TDCi Start/Stopp 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 250 Nm Chip: 103 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 250 Nm Chip: 119 KM / 315 Nm +24 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 95 KM / 250 Nm Chip: 109 KM / 295 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 1.6 TDCi 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 230 Nm Chip: 103 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 230 Nm Chip: 119 KM / 290 Nm +24 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 95 KM / 230 Nm Chip: 109 KM / 271 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 1.6 TDCi Start/Stopp 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 230 Nm Chip: 103 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 230 Nm Chip: 119 KM / 290 Nm +24 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 95 KM / 230 Nm Chip: 109 KM / 271 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.5 TDCi Start/Stopp 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 250 Nm Chip: 103 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 250 Nm Chip: 119 KM / 315 Nm +24 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 95 KM / 250 Nm Chip: 109 KM / 295 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 TDCi 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 230 Nm Chip: 103 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 230 Nm Chip: 119 KM / 290 Nm +24 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 95 KM / 230 Nm Chip: 109 KM / 271 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 TDCi Start/Stopp 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 230 Nm Chip: 103 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 230 Nm Chip: 119 KM / 290 Nm +24 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 95 KM / 230 Nm Chip: 109 KM / 271 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 1.5 TDCi ECOnetic 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 270 Nm Chip: 113 KM / 297 Nm +8 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 270 Nm Chip: 131 KM / 340 Nm +26 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 105 KM / 270 Nm Chip: 121 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 1.6 TDCi 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 124 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 144 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 1.6 TDCi Start/Stopp 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 124 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 144 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 2.0 TDCi 115 KM 85 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 124 KM / 330 Nm +9 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 144 KM / 378 Nm +29 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 132 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 TDCi 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 124 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 144 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 TDCi Start/Stopp 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 124 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 144 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II Grand C-MAX 2.0 TDCi 115 KM 85 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 124 KM / 330 Nm +9 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 144 KM / 378 Nm +29 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 132 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 1.5 TDCi Start/Stopp 120 KM 88 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 1.5 TDCi Start/Stopp 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 270 Nm Chip: 130 KM / 297 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 270 Nm Chip: 150 KM / 340 Nm +30 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 270 Nm Chip: 138 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.5 TDCi Start/Stopp 120 KM 88 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 270 Nm Chip: 130 KM / 297 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 270 Nm Chip: 150 KM / 340 Nm +30 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 270 Nm Chip: 138 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.5 TDCi Start/Stopp 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 270 Nm Chip: 130 KM / 297 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 270 Nm Chip: 150 KM / 340 Nm +30 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 270 Nm Chip: 138 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 2.0 TDCi 140 KM 103 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 161 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 2.0 TDCi 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 161 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II Grand C-MAX 2.0 TDCi 140 KM 103 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 161 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II Grand C-MAX 2.0 TDCi 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 161 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 2.0 TDCi Start/Stopp 150 KM 110 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 2.0 TDCi Start/Stopp 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II Grand C-MAX 2.0 TDCi Start/Stopp 150 KM 110 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II Grand C-MAX 2.0 TDCi Start/Stopp 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II Grand C-MAX 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II Grand C-MAX 2.0 TDCi 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II 2.0 TDCi Start/Stopp 170 KM 125 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 184 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 213 KM / 504 Nm +43 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 196 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford C-MAX II Grand C-MAX 2.0 TDCi Start/Stopp 170 KM 125 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 184 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 213 KM / 504 Nm +43 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 196 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
gaz Ford C-MAX II 1.6 LPG 117 KM 86 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 117 KM   |   Moment obrotowy: 147 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 117 KM / 147 Nm Chip: 121 KM / 151 Nm +4 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 117 KM / 147 Nm Chip: 124 KM / 159 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 117 KM / 147 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Ford C-MAX II 1.6 Ti-VCT LPG 117 KM 86 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 117 KM   |   Moment obrotowy: 140 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 117 KM / 140 Nm Chip: 121 KM / 144 Nm +4 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 117 KM / 140 Nm Chip: 124 KM / 151 Nm +7 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 117 KM / 140 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Ford C-MAX II 1.6 LPG 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 150 Nm Chip: 124 KM / 155 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 150 Nm Chip: 127 KM / 162 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna