Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Ford Kuga II

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Ford Kuga II 1.5 EcoBoost Start/Stopp 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 126 KM / 252 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 139 KM / 283 Nm +19 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 132 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Kuga II 1.5 EcoBoost Start/Stopp 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 165 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Kuga II 1.5 EcoBoost Start/Stopp 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 165 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Kuga II 1.6 EcoBoost Start/Stopp 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 165 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Kuga II 1.5 EcoBoost Start/Stopp 175 KM 129 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 175 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 175 KM / 240 Nm Chip: 184 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 175 KM / 240 Nm Chip: 203 KM / 283 Nm +28 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 175 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 175 KM / 240 Nm Chip: 193 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Kuga II 1.5 EcoBoost Start/Stopp 182 KM 134 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 182 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 211 KM / 283 Nm +29 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 182 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Kuga II 1.6 EcoBoost 182 KM 134 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 182 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 211 KM / 283 Nm +29 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 182 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Kuga II 2.0 EcoBoost Start/Stopp 230 KM 169 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 230 KM   |   Moment obrotowy: 366 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 230 KM / 366 Nm Chip: 242 KM / 384 Nm +12 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 230 KM / 366 Nm Chip: 267 KM / 432 Nm +37 KM / +66 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 230 KM / 366 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 230 KM / 366 Nm Chip: 253 KM / 406 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Kuga II 2.0 EcoBoost Start/Stopp 242 KM 178 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 242 KM   |   Moment obrotowy: 394 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 242 KM / 394 Nm Chip: 254 KM / 414 Nm +12 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 242 KM / 394 Nm Chip: 281 KM / 465 Nm +39 KM / +71 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 242 KM / 394 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 242 KM / 394 Nm Chip: 266 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Kuga II 1.5 TDCi Start/Stopp 120 KM 88 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Kuga II 1.5 TDCi Start/Stopp 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 270 Nm Chip: 130 KM / 297 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 270 Nm Chip: 150 KM / 340 Nm +30 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 270 Nm Chip: 138 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Kuga II 2.0 TDCi Start/Stopp 120 KM 88 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 310 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 310 Nm Chip: 130 KM / 341 Nm +10 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 310 Nm Chip: 150 KM / 391 Nm +30 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 310 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 310 Nm Chip: 138 KM / 366 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Kuga II 2.0 TDCi Start/Stopp 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 270 Nm Chip: 130 KM / 297 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 270 Nm Chip: 150 KM / 340 Nm +30 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 270 Nm Chip: 138 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Kuga II 2.0 TDCi 140 KM 103 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 161 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Kuga II 2.0 TDCi 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 161 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Kuga II 2.0 TDCi Start/Stopp 150 KM 110 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Kuga II 2.0 TDCi Start/Stopp 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Kuga II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Kuga II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Kuga II 2.0 TDCi Start/Stopp 180 KM 132 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 194 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 225 KM / 504 Nm +45 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 207 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Kuga II 2.0 TDCi Start/Stopp 180 KM 132 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 194 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 225 KM / 504 Nm +45 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 207 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł