Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Ford Ranger 2 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Doppelkabine 2.2 TDCi 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 330 Nm Chip: 135 KM / 363 Nm +10 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 330 Nm Chip: 156 KM / 416 Nm +31 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 125 KM / 330 Nm Chip: 144 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Einzelkabine 2.2 TDCi 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 330 Nm Chip: 135 KM / 363 Nm +10 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 330 Nm Chip: 156 KM / 416 Nm +31 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 125 KM / 330 Nm Chip: 144 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Extrakabine 2.2 TDCi 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 330 Nm Chip: 135 KM / 363 Nm +10 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 330 Nm Chip: 156 KM / 416 Nm +31 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 125 KM / 330 Nm Chip: 144 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Doppelkabine 2.0 TDCi 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 140 KM / 363 Nm +10 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 163 KM / 416 Nm +33 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 150 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Doppelkabine 2.2 TDCi 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 140 KM / 363 Nm +10 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 163 KM / 416 Nm +33 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 150 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Einzelkabine 2.0 TDCi 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 140 KM / 363 Nm +10 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 163 KM / 416 Nm +33 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 150 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Einzelkabine 2.2 TDCi 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 140 KM / 363 Nm +10 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 163 KM / 416 Nm +33 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 150 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Extrakabine 2.0 TDCi 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 140 KM / 363 Nm +10 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 163 KM / 416 Nm +33 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 150 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Extrakabine 2.2 TDCi 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 140 KM / 363 Nm +10 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 163 KM / 416 Nm +33 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 330 Nm Chip: 150 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Doppelkabine 2.5 TDCi 143 KM 105 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 330 Nm Chip: 154 KM / 363 Nm +11 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 330 Nm Chip: 179 KM / 416 Nm +36 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 143 KM / 330 Nm Chip: 164 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Doppelkabine 2.5 TDCi 143 KM 105 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 330 Nm Chip: 154 KM / 363 Nm +11 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 330 Nm Chip: 179 KM / 416 Nm +36 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 143 KM / 330 Nm Chip: 164 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Einzelkabine 2.5 TDCi 143 KM 105 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 330 Nm Chip: 154 KM / 363 Nm +11 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 330 Nm Chip: 179 KM / 416 Nm +36 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 143 KM / 330 Nm Chip: 164 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Extrakabine 2.5 TDCi 143 KM 105 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 330 Nm Chip: 154 KM / 363 Nm +11 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 330 Nm Chip: 179 KM / 416 Nm +36 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 143 KM / 330 Nm Chip: 164 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Doppelkabine 2.2 TDCi 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 375 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 375 Nm Chip: 162 KM / 413 Nm +12 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 375 Nm Chip: 188 KM / 473 Nm +38 KM / +98 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 375 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 375 Nm Chip: 173 KM / 443 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Doppelkabine 2.2 TDCi 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 375 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 375 Nm Chip: 162 KM / 413 Nm +12 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 375 Nm Chip: 188 KM / 473 Nm +38 KM / +98 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 375 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 375 Nm Chip: 173 KM / 443 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Einzelkabine 2.2 TDCi 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 375 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 375 Nm Chip: 162 KM / 413 Nm +12 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 375 Nm Chip: 188 KM / 473 Nm +38 KM / +98 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 375 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 375 Nm Chip: 173 KM / 443 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Extrakabine 2.2 TDCi 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 375 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 375 Nm Chip: 162 KM / 413 Nm +12 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 375 Nm Chip: 188 KM / 473 Nm +38 KM / +98 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 375 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 375 Nm Chip: 173 KM / 443 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Doppelkabine 3.0 TDCi 156 KM 115 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 380 Nm Chip: 168 KM / 418 Nm +12 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 380 Nm Chip: 195 KM / 479 Nm +39 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 380 Nm Chip: 179 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Doppelkabine 3.0 TDCi 156 KM 115 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 380 Nm Chip: 168 KM / 418 Nm +12 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 380 Nm Chip: 195 KM / 479 Nm +39 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 380 Nm Chip: 179 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Doppelkabine 2.2 TDCi 160 KM 118 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 385 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 385 Nm Chip: 173 KM / 424 Nm +13 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 385 Nm Chip: 200 KM / 485 Nm +40 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 385 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 160 KM / 385 Nm Chip: 184 KM / 454 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Doppelkabine 2.2 TDCi 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 385 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 385 Nm Chip: 173 KM / 424 Nm +13 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 385 Nm Chip: 200 KM / 485 Nm +40 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 385 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 160 KM / 385 Nm Chip: 184 KM / 454 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Einzelkabine 2.2 TDCi 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 385 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 385 Nm Chip: 173 KM / 424 Nm +13 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 385 Nm Chip: 200 KM / 485 Nm +40 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 385 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 160 KM / 385 Nm Chip: 184 KM / 454 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Extrakabine 2.2 TDCi 160 KM 118 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 385 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 385 Nm Chip: 173 KM / 424 Nm +13 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 385 Nm Chip: 200 KM / 485 Nm +40 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 385 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 160 KM / 385 Nm Chip: 184 KM / 454 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Extrakabine 2.2 TDCi 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 385 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 385 Nm Chip: 173 KM / 424 Nm +13 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 385 Nm Chip: 200 KM / 485 Nm +40 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 385 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 160 KM / 385 Nm Chip: 184 KM / 454 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM Chip: 184 KM +14 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM Chip: 213 KM +43 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM Chip: 196 KM Koszt: 2200 zł
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM Chip: 184 KM +14 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM Chip: 213 KM +43 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM Chip: 196 KM Koszt: 2200 zł
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM Chip: 184 KM +14 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM Chip: 213 KM +43 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM Chip: 196 KM Koszt: 2200 zł
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM Chip: 184 KM +14 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM Chip: 213 KM +43 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM Chip: 196 KM Koszt: 2200 zł
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM Chip: 184 KM +14 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM Chip: 213 KM +43 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM Chip: 196 KM Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Doppelkabine 3.2 TDCi 200 KM 147 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 470 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 470 Nm Chip: 216 KM / 517 Nm +16 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 470 Nm Chip: 250 KM / 592 Nm +50 KM / +122 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 470 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 200 KM / 470 Nm Chip: 230 KM / 555 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Doppelkabine 3.2 TDCi 200 KM 147 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 470 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 470 Nm Chip: 216 KM / 517 Nm +16 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 470 Nm Chip: 250 KM / 592 Nm +50 KM / +122 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 470 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 200 KM / 470 Nm Chip: 230 KM / 555 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Extrakabine 3.2 TDCi 200 KM 147 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 470 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 470 Nm Chip: 216 KM / 517 Nm +16 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 470 Nm Chip: 250 KM / 592 Nm +50 KM / +122 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 470 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 200 KM / 470 Nm Chip: 230 KM / 555 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Extrakabine 3.2 TDCi 200 KM 147 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 470 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 470 Nm Chip: 216 KM / 517 Nm +16 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 470 Nm Chip: 250 KM / 592 Nm +50 KM / +122 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 470 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 200 KM / 470 Nm Chip: 230 KM / 555 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Doppelkabine 2.0 TDCi 213 KM 156 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 213 KM   |   Moment obrotowy: 500 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 213 KM / 500 Nm Chip: 230 KM / 550 Nm +17 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 213 KM / 500 Nm Chip: 266 KM / 630 Nm +53 KM / +130 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 213 KM / 500 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 213 KM / 500 Nm Chip: 245 KM / 590 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Doppelkabine 2.0 TDCi 213 KM 156 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 213 KM   |   Moment obrotowy: 500 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 213 KM / 500 Nm Chip: 230 KM / 550 Nm +17 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 213 KM / 500 Nm Chip: 266 KM / 630 Nm +53 KM / +130 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 213 KM / 500 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 213 KM / 500 Nm Chip: 245 KM / 590 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 213 KM Chip: 230 KM +17 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 213 KM Chip: 266 KM +53 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 213 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 213 KM Chip: 245 KM Koszt: 2200 zł
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 213 KM Chip: 230 KM +17 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 213 KM Chip: 266 KM +53 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 213 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 213 KM Chip: 245 KM Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Ranger 2 gen. Raptor 2.0 TDCi 213 KM 156 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 213 KM   |   Moment obrotowy: 500 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 213 KM / 500 Nm Chip: 230 KM / 550 Nm +17 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 213 KM / 500 Nm Chip: 266 KM / 630 Nm +53 KM / +130 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 213 KM / 500 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 213 KM / 500 Nm Chip: 245 KM / 590 Nm Koszt: 2200 zł