Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Ford S-MAX I

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Ford S-MAX I 2.0 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 149 KM / 191 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 154 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford S-MAX I 2.0 FFV 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 149 KM / 191 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 154 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford S-MAX I 2.0 Flexifuel 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 149 KM / 191 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 154 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford S-MAX I 1.6 EcoBoost 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 168 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 186 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 176 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford S-MAX I 1.6 EcoBoost Start/Stopp 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 168 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 186 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 176 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford S-MAX I 2.3 160 KM 118 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 208 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 208 Nm Chip: 165 KM / 214 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 208 Nm Chip: 170 KM / 225 Nm +10 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 208 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford S-MAX I 2.0 EcoBoost 203 KM 149 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 203 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 203 KM / 300 Nm Chip: 213 KM / 315 Nm +10 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 203 KM / 300 Nm Chip: 235 KM / 354 Nm +32 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 203 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 203 KM / 300 Nm Chip: 223 KM / 333 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford S-MAX I 2.0 EcoBoost 203 KM 149 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 203 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 203 KM / 300 Nm Chip: 213 KM / 315 Nm +10 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 203 KM / 300 Nm Chip: 235 KM / 354 Nm +32 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 203 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 203 KM / 300 Nm Chip: 223 KM / 333 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford S-MAX I 2.5 220 KM 162 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 220 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 220 KM / 320 Nm Chip: 231 KM / 336 Nm +11 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 220 KM / 320 Nm Chip: 255 KM / 378 Nm +35 KM / +58 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 220 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford S-MAX I 2.0 EcoBoost 240 KM 176 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 340 Nm Chip: 252 KM / 357 Nm +12 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 340 Nm Chip: 278 KM / 401 Nm +38 KM / +61 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 240 KM / 340 Nm Chip: 264 KM / 377 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford S-MAX I 2.0 EcoBoost 240 KM 176 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 340 Nm Chip: 252 KM / 357 Nm +12 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 340 Nm Chip: 278 KM / 401 Nm +38 KM / +61 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 240 KM / 340 Nm Chip: 264 KM / 377 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX I 1.6 TDCi Start/Stopp 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 124 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 144 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX I 2.0 TDCi 116 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 300 Nm Chip: 125 KM / 330 Nm +9 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 300 Nm Chip: 145 KM / 378 Nm +29 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 116 KM / 300 Nm Chip: 133 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 116 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 300 Nm Chip: 125 KM / 330 Nm +9 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 300 Nm Chip: 145 KM / 378 Nm +29 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 130 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 320 Nm Chip: 140 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 320 Nm Chip: 163 KM / 403 Nm +33 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 320 Nm Chip: 140 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 320 Nm Chip: 163 KM / 403 Nm +33 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford S-MAX I 2.0 TDCi 140 KM 103 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 161 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX I 2.0 TDCi 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 161 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 140 KM 103 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford S-MAX I 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX I 2.0 TDCi 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX I 2.2 TDCi DPF 175 KM 129 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 175 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 175 KM / 400 Nm Chip: 189 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 175 KM / 400 Nm Chip: 219 KM / 504 Nm +44 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 175 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 420 Nm Chip: 216 KM / 462 Nm +16 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 420 Nm Chip: 250 KM / 529 Nm +50 KM / +109 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 200 KM / 420 Nm Chip: 230 KM / 496 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 420 Nm Chip: 216 KM / 462 Nm +16 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 420 Nm Chip: 250 KM / 529 Nm +50 KM / +109 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 200 KM / 420 Nm Chip: 230 KM / 496 Nm Koszt: 2200 zł