Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Ford Transit 5 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi kurz 2.3 16V 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 200 Nm Chip: 149 KM / 206 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 200 Nm Chip: 154 KM / 216 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi lang 2.3 16V 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 200 Nm Chip: 149 KM / 206 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 200 Nm Chip: 154 KM / 216 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi mittel 2.3 16V 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 200 Nm Chip: 149 KM / 206 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 200 Nm Chip: 154 KM / 216 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi lang 2.3 16V 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 200 Nm Chip: 149 KM / 206 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 200 Nm Chip: 154 KM / 216 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi mittel 2.3 16V 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 200 Nm Chip: 149 KM / 206 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 200 Nm Chip: 154 KM / 216 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 260 Kombi kurz 2.0 TD 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 180 Nm Chip: 81 KM / 198 Nm +6 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 180 Nm Chip: 94 KM / 227 Nm +19 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 260 Kombi kurz 2.0 TDE 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 180 Nm Chip: 81 KM / 198 Nm +6 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 180 Nm Chip: 94 KM / 227 Nm +19 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 280 Kombi kurz 2.0 TDE 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 180 Nm Chip: 81 KM / 198 Nm +6 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 180 Nm Chip: 94 KM / 227 Nm +19 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 300 Kombi kurz 2.0 TDE 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 180 Nm Chip: 81 KM / 198 Nm +6 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 180 Nm Chip: 94 KM / 227 Nm +19 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 300 Kombi lang 2.0 TDE 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 180 Nm Chip: 81 KM / 198 Nm +6 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 180 Nm Chip: 94 KM / 227 Nm +19 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 300 Kombi mittel 2.0 TDE 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 180 Nm Chip: 81 KM / 198 Nm +6 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 180 Nm Chip: 94 KM / 227 Nm +19 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi kurz 2.4 TD 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 185 Nm Chip: 81 KM / 204 Nm +6 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 185 Nm Chip: 94 KM / 233 Nm +19 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi kurz 2.4 TDE 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 185 Nm Chip: 81 KM / 204 Nm +6 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 185 Nm Chip: 94 KM / 233 Nm +19 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi lang 2.4 TDE 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 185 Nm Chip: 81 KM / 204 Nm +6 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 185 Nm Chip: 94 KM / 233 Nm +19 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi mittel 2.4 TDE 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 185 Nm Chip: 81 KM / 204 Nm +6 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 185 Nm Chip: 94 KM / 233 Nm +19 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi lang 2.4 TDE 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 185 Nm Chip: 81 KM / 204 Nm +6 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 185 Nm Chip: 94 KM / 233 Nm +19 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi mittel 2.4 TDE 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 185 Nm Chip: 81 KM / 204 Nm +6 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 185 Nm Chip: 94 KM / 233 Nm +19 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 260 Kombi kurz 2.0 TDE 85 KM 63 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 85 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 85 KM / 190 Nm Chip: 92 KM / 209 Nm +7 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 85 KM / 190 Nm Chip: 106 KM / 239 Nm +21 KM / +49 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 85 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 280 Kombi kurz 2.0 TDE 85 KM 63 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 85 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 85 KM / 190 Nm Chip: 92 KM / 209 Nm +7 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 85 KM / 190 Nm Chip: 106 KM / 239 Nm +21 KM / +49 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 85 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 280 Kombi mittel 2.0 TDE 85 KM 63 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 85 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 85 KM / 190 Nm Chip: 92 KM / 209 Nm +7 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 85 KM / 190 Nm Chip: 106 KM / 239 Nm +21 KM / +49 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 85 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 300 Kombi kurz 2.0 TDE 85 KM 63 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 85 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 85 KM / 190 Nm Chip: 92 KM / 209 Nm +7 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 85 KM / 190 Nm Chip: 106 KM / 239 Nm +21 KM / +49 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 85 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 300 Kombi lang 2.0 TDE 85 KM 63 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 85 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 85 KM / 190 Nm Chip: 92 KM / 209 Nm +7 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 85 KM / 190 Nm Chip: 106 KM / 239 Nm +21 KM / +49 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 85 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 300 Kombi mittel 2.0 TDE 85 KM 63 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 85 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 85 KM / 190 Nm Chip: 92 KM / 209 Nm +7 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 85 KM / 190 Nm Chip: 106 KM / 239 Nm +21 KM / +49 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 85 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. Tourneo FT 350 2.5 TDE 85 KM 63 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 85 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 85 KM / 200 Nm Chip: 92 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 85 KM / 200 Nm Chip: 106 KM / 252 Nm +21 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 85 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi kurz 2.4 TDE 90 KM 66 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi kurz 2.4 TDE 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi lang 2.4 TDE 90 KM 66 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi lang 2.4 TDE 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi mittel 2.4 TDE 90 KM 66 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi mittel 2.4 TDE 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi lang 2.4 TDE 90 KM 66 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi lang 2.4 TDE 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi mittel 2.4 TDE 90 KM 66 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi mittel 2.4 TDE 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. Euroline FT 300 2.0 TDE 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 108 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 125 KM / 290 Nm +25 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 260 Kombi kurz 2.0 TDE 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 108 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 125 KM / 290 Nm +25 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 280 Kombi kurz 2.0 TDE 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 108 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 125 KM / 290 Nm +25 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 280 Kombi mittel 2.0 TDE 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 108 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 125 KM / 290 Nm +25 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 300 Kombi kurz 2.0 TDE 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 108 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 125 KM / 290 Nm +25 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 300 Kombi lang 2.0 TDE 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 108 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 125 KM / 290 Nm +25 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 300 Kombi mittel 2.0 TDE 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 108 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 125 KM / 290 Nm +25 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 300 kurz 2.0 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 108 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 125 KM / 290 Nm +25 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT300 2.0 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 108 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 125 KM / 290 Nm +25 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT300 kurz 2.0 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 108 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 125 KM / 290 Nm +25 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. Nugget FT 300 Aufstelldach 2.0 TDE 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 108 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 125 KM / 290 Nm +25 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. Nugget FT 300 Hochdach 2.0 TDE 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 108 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 230 Nm Chip: 125 KM / 290 Nm +25 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 101 KM Chip: 109 KM +8 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 101 KM Chip: 126 KM +25 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 101 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM Chip: 125 KM +9 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM Chip: 145 KM +29 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM Chip: 125 KM +9 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM Chip: 145 KM +29 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM Chip: 125 KM +9 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM Chip: 145 KM +29 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM Chip: 125 KM +9 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM Chip: 145 KM +29 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM Chip: 125 KM +9 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM Chip: 145 KM +29 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi kurz 2.4 TD 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 130 KM / 264 Nm +10 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 150 KM / 302 Nm +30 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi kurz 2.4 TDE 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 130 KM / 264 Nm +10 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 150 KM / 302 Nm +30 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi lang 2.4 TD 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 130 KM / 264 Nm +10 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 150 KM / 302 Nm +30 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi lang 2.4 TDE 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 130 KM / 264 Nm +10 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 150 KM / 302 Nm +30 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi mittel 2.4 TD 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 130 KM / 264 Nm +10 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 150 KM / 302 Nm +30 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi mittel 2.4 TDE 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 130 KM / 264 Nm +10 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 150 KM / 302 Nm +30 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi lang 2.4 TD 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 130 KM / 264 Nm +10 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 150 KM / 302 Nm +30 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi lang 2.4 TDE 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 130 KM / 264 Nm +10 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 150 KM / 302 Nm +30 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi mittel 2.4 TD 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 130 KM / 264 Nm +10 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 150 KM / 302 Nm +30 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi mittel 2.4 TDE 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 130 KM / 264 Nm +10 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 240 Nm Chip: 150 KM / 302 Nm +30 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. Euroline FT 300 2.0 TDCi 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 260 Kombi kurz 2.0 TDCi 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 280 Kombi kurz 2.0 TDCi 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 280 Kombi mittel 2.0 TDCi 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 300 Kombi kurz 2.0 TDCi 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 300 Kombi lang 2.0 TDCi 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 300 Kombi mittel 2.0 TDCi 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi kurz 2.4 TDE 125 KM 92 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi kurz 2.4 TDE 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi lang 2.4 TDE 125 KM 92 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi lang 2.4 TDE 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi mittel 2.4 TDE 125 KM 92 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 330 Kombi mittel 2.4 TDE 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi lang 2.4 TDE 125 KM 92 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi lang 2.4 TDE 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi mittel 2.4 TDE 125 KM 92 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. FT 350 Kombi mittel 2.4 TDE 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. Tourneo FT 300 2.0 TDCi 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. Nugget FT 300 Aufstelldach 2.0 TDCi 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Transit 5 gen. Nugget FT 300 Hochdach 2.0 TDCi 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 135 KM / 314 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 285 Nm Chip: 156 KM / 359 Nm +31 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 137 KM Chip: 148 KM +11 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 137 KM Chip: 171 KM +34 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 137 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 137 KM Chip: 148 KM +11 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 137 KM Chip: 171 KM +34 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 137 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 137 KM Chip: 148 KM +11 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 137 KM Chip: 171 KM +34 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 137 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 137 KM Chip: 148 KM +11 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 137 KM Chip: 171 KM +34 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 137 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 137 KM Chip: 148 KM +11 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 137 KM Chip: 171 KM +34 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 137 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna