Katalog mocy - Pojazdy ciężarowe

Chip tuning pojazdu Freightliner M2 (USA) EPA 2007

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 106 7.2 V6 190 KM 140 kW wykresy

Moc maksymalna: 190 KM   |   Moment obrotowy: 959 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 190 KM / 959 Nm Chip: 197 KM / 981 Nm +7 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 190 KM / 959 Nm Chip: 210 KM / 1026 Nm +20 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 190 KM / 959 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 106 7.2 V6 210 KM 154 kW wykresy

Moc maksymalna: 210 KM   |   Moment obrotowy: 959 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 210 KM / 959 Nm Chip: 217 KM / 981 Nm +7 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 210 KM / 959 Nm Chip: 230 KM / 1026 Nm +20 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 210 KM / 959 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 106 7.2 V6 230 KM 169 kW wykresy

Moc maksymalna: 230 KM   |   Moment obrotowy: 959 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 230 KM / 959 Nm Chip: 237 KM / 981 Nm +7 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 230 KM / 959 Nm Chip: 250 KM / 1026 Nm +20 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 230 KM / 959 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 106 7.2 V6 230 KM 169 kW wykresy

Moc maksymalna: 230 KM   |   Moment obrotowy: 897 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 230 KM / 897 Nm Chip: 237 KM / 961 Nm +7 KM / +64 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 230 KM / 897 Nm Chip: 250 KM / 1088 Nm +20 KM / +191 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 230 KM / 897 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 106 7.2 V6 250 KM 184 kW wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 897 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 897 Nm Chip: 260 KM / 961 Nm +10 KM / +64 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 897 Nm Chip: 280 KM / 1088 Nm +30 KM / +191 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 897 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 106 7.2 V6 250 KM 184 kW wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 1088 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 1088 Nm Chip: 258 KM / 1115 Nm +8 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 1088 Nm Chip: 275 KM / 1170 Nm +25 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 1088 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 106 7.2 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 1088 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 1088 Nm Chip: 267 KM / 1115 Nm +7 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 1088 Nm Chip: 280 KM / 1170 Nm +20 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 1088 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 112 8.3 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 1088 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 1088 Nm Chip: 268 KM / 1115 Nm +8 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 1088 Nm Chip: 285 KM / 1170 Nm +25 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 1088 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 106 7.2 V6 275 KM 202 kW wykresy

Moc maksymalna: 275 KM   |   Moment obrotowy: 1088 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 275 KM / 1088 Nm Chip: 283 KM / 1115 Nm +8 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 275 KM / 1088 Nm Chip: 300 KM / 1170 Nm +25 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 275 KM / 1088 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 106 7.2 V6 280 KM 206 kW wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 1088 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 1088 Nm Chip: 287 KM / 1115 Nm +7 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 1088 Nm Chip: 300 KM / 1170 Nm +20 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 1088 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 112 8.3 V6 285 KM 210 kW wykresy

Moc maksymalna: 285 KM   |   Moment obrotowy: 1088 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 285 KM / 1088 Nm Chip: 290 KM / 1115 Nm +5 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 285 KM / 1088 Nm Chip: 300 KM / 1170 Nm +15 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 285 KM / 1088 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 106 7.2 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 1170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 1170 Nm Chip: 310 KM / 1197 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 1170 Nm Chip: 330 KM / 1252 Nm +30 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 1170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 112 8.3 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 1170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 1170 Nm Chip: 307 KM / 1197 Nm +7 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 1170 Nm Chip: 321 KM / 1252 Nm +21 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 1170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 112 8.3 V6 315 KM 232 kW wykresy

Moc maksymalna: 315 KM   |   Moment obrotowy: 1000 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 315 KM / 1000 Nm Chip: 322 KM / 1023 Nm +7 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 315 KM / 1000 Nm Chip: 337 KM / 1070 Nm +22 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 315 KM / 1000 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 106 7.2 V6 330 KM 243 kW wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 1170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 1170 Nm Chip: 337 KM / 1197 Nm +7 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 1170 Nm Chip: 350 KM / 1252 Nm +20 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 1170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 112 8.3 V6 330 KM 243 kW wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 1000 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 1000 Nm Chip: 340 KM / 1023 Nm +10 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 1000 Nm Chip: 360 KM / 1070 Nm +30 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 1000 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 106 7.2 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1170 Nm Chip: 358 KM / 1197 Nm +8 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1170 Nm Chip: 375 KM / 1252 Nm +25 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 112 12.8 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1350 Nm Chip: 357 KM / 1383 Nm +7 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1350 Nm Chip: 370 KM / 1450 Nm +20 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 106 7.2 V6 360 KM 265 kW wykresy

Moc maksymalna: 360 KM   |   Moment obrotowy: 925 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 360 KM / 925 Nm Chip: 368 KM / 947 Nm +8 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 360 KM / 925 Nm Chip: 385 KM / 990 Nm +25 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 360 KM / 925 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 112 8.3 V6 360 KM 265 kW wykresy

Moc maksymalna: 360 KM   |   Moment obrotowy: 1050 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 360 KM / 1050 Nm Chip: 368 KM / 1075 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 360 KM / 1050 Nm Chip: 385 KM / 1124 Nm +25 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 360 KM / 1050 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 112 12.8 V6 370 KM 272 kW wykresy

Moc maksymalna: 370 KM   |   Moment obrotowy: 1450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 370 KM / 1450 Nm Chip: 383 KM / 1483 Nm +13 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 370 KM / 1450 Nm Chip: 410 KM / 1550 Nm +40 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 370 KM / 1450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 112 12.8 V6 410 KM 302 kW wykresy

Moc maksymalna: 410 KM   |   Moment obrotowy: 1550 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 410 KM / 1550 Nm Chip: 419 KM / 1586 Nm +9 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 410 KM / 1550 Nm Chip: 436 KM / 1659 Nm +26 KM / +109 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 410 KM / 1550 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 112 12.8 V6 436 KM 321 kW wykresy

Moc maksymalna: 436 KM   |   Moment obrotowy: 1550 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 436 KM / 1550 Nm Chip: 441 KM / 1586 Nm +5 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 436 KM / 1550 Nm Chip: 451 KM / 1659 Nm +15 KM / +109 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 436 KM / 1550 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2007 112 12.8 V6 451 KM 332 kW wykresy

Moc maksymalna: 451 KM   |   Moment obrotowy: 1550 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 451 KM / 1550 Nm Chip: 462 KM / 1586 Nm +11 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 451 KM / 1550 Nm Chip: 483 KM / 1659 Nm +32 KM / +109 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 451 KM / 1550 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna