Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Honda Accord 8 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Honda Accord 8 gen. Tourer 2.0 156 KM 115 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 192 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 192 Nm Chip: 161 KM / 198 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 192 Nm Chip: 165 KM / 207 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 192 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Honda Accord 8 gen. Tourer 2.0 156 KM 115 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 192 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 192 Nm Chip: 161 KM / 198 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 192 Nm Chip: 165 KM / 207 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 192 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Honda Accord 8 gen. 2.0 156 KM 115 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 192 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 192 Nm Chip: 161 KM / 198 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 192 Nm Chip: 165 KM / 207 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 192 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Honda Accord 8 gen. 2.0 156 KM 115 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 192 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 192 Nm Chip: 161 KM / 198 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 192 Nm Chip: 165 KM / 207 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 192 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Honda Accord 8 gen. Tourer 2.4 201 KM 148 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 201 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 201 KM / 230 Nm Chip: 207 KM / 237 Nm +6 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 201 KM / 230 Nm Chip: 213 KM / 248 Nm +12 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 201 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Honda Accord 8 gen. Tourer 2.4 201 KM 148 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 201 KM   |   Moment obrotowy: 234 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 201 KM / 234 Nm Chip: 207 KM / 241 Nm +6 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 201 KM / 234 Nm Chip: 213 KM / 253 Nm +12 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 201 KM / 234 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Honda Accord 8 gen. 2.4 201 KM 148 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 201 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 201 KM / 230 Nm Chip: 207 KM / 237 Nm +6 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 201 KM / 230 Nm Chip: 213 KM / 248 Nm +12 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 201 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Honda Accord 8 gen. 2.4 201 KM 148 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 201 KM   |   Moment obrotowy: 234 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 201 KM / 234 Nm Chip: 207 KM / 241 Nm +6 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 201 KM / 234 Nm Chip: 213 KM / 253 Nm +12 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 201 KM / 234 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Honda Accord 8 gen. Tourer 2.2 i-DTEC 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 162 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 188 KM / 441 Nm +38 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 173 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Honda Accord 8 gen. Tourer 2.2 i-DTEC 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 162 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 188 KM / 441 Nm +38 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 173 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Honda Accord 8 gen. 2.2 i-DTEC 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 162 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 188 KM / 441 Nm +38 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 173 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Honda Accord 8 gen. 2.2 i-DTEC 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 162 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 188 KM / 441 Nm +38 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 173 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Honda Accord 8 gen. 2.2 i-DTEC DPF 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 162 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 188 KM / 441 Nm +38 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 173 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Honda Accord 8 gen. Tourer 2.2 i-DTEC 180 180 KM 132 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 380 Nm Chip: 194 KM / 418 Nm +14 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 380 Nm Chip: 225 KM / 479 Nm +45 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 180 KM / 380 Nm Chip: 207 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Honda Accord 8 gen. 2.2 i-DTEC 180 180 KM 132 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 380 Nm Chip: 194 KM / 418 Nm +14 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 380 Nm Chip: 225 KM / 479 Nm +45 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 180 KM / 380 Nm Chip: 207 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł