Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Honda HR-V 2 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Honda HR-V 2 gen. 1.5 130 KM 96 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 155 Nm Chip: 134 KM / 160 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 155 Nm Chip: 138 KM / 167 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Honda HR-V 2 gen. 1.5 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 155 Nm Chip: 134 KM / 160 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 155 Nm Chip: 138 KM / 167 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Honda HR-V 2 gen. 1.5 i-VTEC 130 KM 96 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 155 Nm Chip: 134 KM / 160 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 155 Nm Chip: 138 KM / 167 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Honda HR-V 2 gen. 1.5 i-VTEC 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 155 Nm Chip: 134 KM / 160 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 155 Nm Chip: 138 KM / 167 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Honda HR-V 2 gen. 1.5 Turbo 182 KM 134 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 182 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 182 KM / 220 Nm Chip: 191 KM / 231 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 182 KM / 220 Nm Chip: 211 KM / 260 Nm +29 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 182 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 182 KM / 220 Nm Chip: 200 KM / 244 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Honda HR-V 2 gen. 1.5 Turbo 182 KM 134 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 182 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 211 KM / 283 Nm +29 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 182 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Honda HR-V 2 gen. 1.6 i-DTEC 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł