Katalog mocy

Chip tuning pojazdu International Trucks 4400 EPA 2014

Filtruj wyniki:
więcej
diesel International Trucks 4400 EPA 2014 6.7 V6 200 KM 147 kW wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 705 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 705 Nm Chip: 207 KM / 723 Nm +7 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 705 Nm Chip: 220 KM / 759 Nm +20 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 705 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel International Trucks 4400 EPA 2014 6.7 V6 220 KM 162 kW wykresy

Moc maksymalna: 220 KM   |   Moment obrotowy: 705 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 220 KM / 705 Nm Chip: 227 KM / 723 Nm +7 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 220 KM / 705 Nm Chip: 240 KM / 759 Nm +20 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 220 KM / 705 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel International Trucks 4400 EPA 2014 6.7 V6 240 KM 177 kW wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 759 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 759 Nm Chip: 247 KM / 804 Nm +7 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 759 Nm Chip: 260 KM / 895 Nm +20 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 759 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel International Trucks 4400 EPA 2014 6.7 V6 250 KM 184 kW wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 895 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 895 Nm Chip: 256 KM / 936 Nm +6 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 895 Nm Chip: 268 KM / 1017 Nm +18 KM / +122 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 895 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel International Trucks 4400 EPA 2014 6.7 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 895 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 895 Nm Chip: 267 KM / 936 Nm +7 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 895 Nm Chip: 280 KM / 1017 Nm +20 KM / +122 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 895 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel International Trucks 4400 EPA 2014 6.7 V6 280 KM 206 kW wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 895 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 895 Nm Chip: 287 KM / 936 Nm +7 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 895 Nm Chip: 300 KM / 1017 Nm +20 KM / +122 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 895 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel International Trucks 4400 EPA 2014 6.7 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 895 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 895 Nm Chip: 308 KM / 936 Nm +8 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 895 Nm Chip: 325 KM / 1017 Nm +25 KM / +122 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 895 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel International Trucks 4400 EPA 2014 6.7 V6 325 KM 239 kW wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 1017 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 1017 Nm Chip: 333 KM / 1041 Nm +8 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 1017 Nm Chip: 348 KM / 1088 Nm +23 KM / +71 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 1017 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna