Katalog mocy - Maszyny rolnicze

Chip tuning pojazdu John Deere 9x00 Tier 2 (1997 - 2001)

Filtruj wyniki:
więcej
diesel John Deere 9x00 Tier 2 (1997 - 2001) 9100 - 8.1 V6 261 KM 192 kW wykresy

Moc maksymalna: 261 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 261 KM / 220 Nm Chip: 269 KM / 227 Nm +8 KM / +7 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 261 KM / 220 Nm Chip: 286 KM / 241 Nm +25 KM / +21 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 261 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel John Deere 9x00 Tier 2 (1997 - 2001) 9200 - 10.5 V6 310 KM 228 kW wykresy

Moc maksymalna: 310 KM   |   Moment obrotowy: 266 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 310 KM / 266 Nm Chip: 320 KM / 275 Nm +10 KM / +9 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 310 KM / 266 Nm Chip: 341 KM / 292 Nm +31 KM / +26 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 310 KM / 266 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel John Deere 9x00 Tier 2 (1997 - 2001) 9300 - 12.5 V6 360 KM 265 kW wykresy

Moc maksymalna: 360 KM   |   Moment obrotowy: 303 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 360 KM / 303 Nm Chip: 382 KM / 306 Nm +22 KM / +3 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 360 KM / 303 Nm Chip: 426 KM / 312 Nm +66 KM / +9 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 360 KM / 303 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel John Deere 9x00 Tier 2 (1997 - 2001) 9400 - 12.5 V6 426 KM 313 kW wykresy

Moc maksymalna: 426 KM   |   Moment obrotowy: 312 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 426 KM / 312 Nm Chip: 437 KM / 321 Nm +11 KM / +9 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 426 KM / 312 Nm Chip: 460 KM / 338 Nm +34 KM / +26 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 426 KM / 312 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna