Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Kenworth T EPA 2013

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 370 6.7 V6 200 KM 147 kW wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 707 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 707 Nm Chip: 207 KM / 724 Nm +7 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 707 Nm Chip: 220 KM / 757 Nm +20 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 707 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 370 6.7 V6 220 KM 162 kW wykresy

Moc maksymalna: 220 KM   |   Moment obrotowy: 707 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 220 KM / 707 Nm Chip: 227 KM / 724 Nm +7 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 220 KM / 707 Nm Chip: 240 KM / 757 Nm +20 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 220 KM / 707 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 370 6.7 V6 240 KM 177 kW wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 762 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 762 Nm Chip: 246 KM / 780 Nm +6 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 762 Nm Chip: 257 KM / 815 Nm +17 KM / +53 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 762 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 370 6.7 V6 250 KM 184 kW wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 898 Nm Chip: 256 KM / 919 Nm +6 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 898 Nm Chip: 268 KM / 961 Nm +18 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 370 6.7 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 898 Nm Chip: 267 KM / 919 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 898 Nm Chip: 280 KM / 961 Nm +20 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 370 6.7 V6 280 KM 206 kW wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 898 Nm Chip: 287 KM / 919 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 898 Nm Chip: 300 KM / 961 Nm +20 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 370 6.7 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 898 Nm Chip: 308 KM / 919 Nm +8 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 898 Nm Chip: 325 KM / 961 Nm +25 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 660 12.0 V6 310 KM 228 kW wykresy

Moc maksymalna: 310 KM   |   Moment obrotowy: 1159 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 310 KM / 1159 Nm Chip: 317 KM / 1186 Nm +7 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 310 KM / 1159 Nm Chip: 330 KM / 1240 Nm +20 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 310 KM / 1159 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 370 6.7 V6 325 KM 239 kW wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 1020 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 1020 Nm Chip: 333 KM / 1044 Nm +8 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 1020 Nm Chip: 348 KM / 1091 Nm +23 KM / +71 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 1020 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 660 12.0 V6 330 KM 243 kW wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 1695 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 1695 Nm Chip: 337 KM / 1740 Nm +7 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 1695 Nm Chip: 350 KM / 1830 Nm +20 KM / +135 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 1695 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 660 12.0 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1830 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1830 Nm Chip: 357 KM / 1873 Nm +7 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1830 Nm Chip: 370 KM / 1958 Nm +20 KM / +128 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1830 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 680 10.8 V6 355 KM 261 kW wykresy

Moc maksymalna: 355 KM   |   Moment obrotowy: 1700 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 355 KM / 1700 Nm Chip: 362 KM / 1745 Nm +7 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 355 KM / 1700 Nm Chip: 375 KM / 1836 Nm +20 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 355 KM / 1700 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 880 10.8 V6 355 KM 261 kW wykresy

Moc maksymalna: 355 KM   |   Moment obrotowy: 1700 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 355 KM / 1700 Nm Chip: 365 KM / 1791 Nm +10 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 355 KM / 1700 Nm Chip: 385 KM / 1972 Nm +30 KM / +272 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 355 KM / 1700 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 660 12.0 V6 370 KM 272 kW wykresy

Moc maksymalna: 370 KM   |   Moment obrotowy: 1830 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 370 KM / 1830 Nm Chip: 380 KM / 1873 Nm +10 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 370 KM / 1830 Nm Chip: 400 KM / 1958 Nm +30 KM / +128 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 370 KM / 1830 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 680 10.8 V6 375 KM 276 kW wykresy

Moc maksymalna: 375 KM   |   Moment obrotowy: 1836 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 375 KM / 1836 Nm Chip: 384 KM / 1881 Nm +9 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 375 KM / 1836 Nm Chip: 401 KM / 1972 Nm +26 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 375 KM / 1836 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 880 10.8 V6 375 KM 276 kW wykresy

Moc maksymalna: 375 KM   |   Moment obrotowy: 1836 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 375 KM / 1836 Nm Chip: 384 KM / 1881 Nm +9 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 375 KM / 1836 Nm Chip: 401 KM / 1972 Nm +26 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 375 KM / 1836 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 680 12.9 V6 380 KM 279 kW wykresy

Moc maksymalna: 380 KM   |   Moment obrotowy: 1972 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 380 KM / 1972 Nm Chip: 388 KM / 2017 Nm +8 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 380 KM / 1972 Nm Chip: 405 KM / 2108 Nm +25 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 380 KM / 1972 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 800 12.9 V6 380 KM 279 kW wykresy

Moc maksymalna: 380 KM   |   Moment obrotowy: 1966 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 380 KM / 1966 Nm Chip: 388 KM / 2013 Nm +8 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 380 KM / 1966 Nm Chip: 405 KM / 2108 Nm +25 KM / +142 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 380 KM / 1966 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 880 12.9 V6 380 KM 279 kW wykresy

Moc maksymalna: 380 KM   |   Moment obrotowy: 1972 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 380 KM / 1972 Nm Chip: 388 KM / 2017 Nm +8 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 380 KM / 1972 Nm Chip: 405 KM / 2108 Nm +25 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 380 KM / 1972 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 680 10.8 V6 385 KM 283 kW wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 1972 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 1972 Nm Chip: 394 KM / 2017 Nm +9 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 1972 Nm Chip: 412 KM / 2108 Nm +27 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 1972 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 880 10.8 V6 385 KM 283 kW wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 1972 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 1972 Nm Chip: 394 KM / 2017 Nm +9 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 1972 Nm Chip: 412 KM / 2108 Nm +27 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 1972 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 660 12.0 V6 400 KM 294 kW wykresy

Moc maksymalna: 400 KM   |   Moment obrotowy: 2237 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 400 KM / 2237 Nm Chip: 408 KM / 2289 Nm +8 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 400 KM / 2237 Nm Chip: 425 KM / 2394 Nm +25 KM / +157 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 400 KM / 2237 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 800 15.0 V6 400 KM 294 kW wykresy

Moc maksymalna: 400 KM   |   Moment obrotowy: 1966 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 400 KM / 1966 Nm Chip: 408 KM / 2056 Nm +8 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 400 KM / 1966 Nm Chip: 425 KM / 2237 Nm +25 KM / +271 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 400 KM / 1966 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 680 12.9 V6 405 KM 298 kW wykresy

Moc maksymalna: 405 KM   |   Moment obrotowy: 1972 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 405 KM / 1972 Nm Chip: 414 KM / 2017 Nm +9 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 405 KM / 1972 Nm Chip: 431 KM / 2108 Nm +26 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 405 KM / 1972 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 800 12.9 V6 405 KM 298 kW wykresy

Moc maksymalna: 405 KM   |   Moment obrotowy: 1966 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 405 KM / 1966 Nm Chip: 414 KM / 2013 Nm +9 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 405 KM / 1966 Nm Chip: 431 KM / 2108 Nm +26 KM / +142 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 405 KM / 1966 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 880 12.9 V6 405 KM 298 kW wykresy

Moc maksymalna: 405 KM   |   Moment obrotowy: 1972 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 405 KM / 1972 Nm Chip: 414 KM / 2017 Nm +9 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 405 KM / 1972 Nm Chip: 431 KM / 2108 Nm +26 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 405 KM / 1972 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 660 12.0 V6 425 KM 313 kW wykresy

Moc maksymalna: 425 KM   |   Moment obrotowy: 2237 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 425 KM / 2237 Nm Chip: 435 KM / 2289 Nm +10 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 425 KM / 2237 Nm Chip: 456 KM / 2394 Nm +31 KM / +157 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 425 KM / 2237 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 680 10.8 V6 425 KM 313 kW wykresy

Moc maksymalna: 425 KM   |   Moment obrotowy: 1972 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 425 KM / 1972 Nm Chip: 435 KM / 2018 Nm +10 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 425 KM / 1972 Nm Chip: 456 KM / 2110 Nm +31 KM / +138 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 425 KM / 1972 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 800 15.0 V6 425 KM 313 kW wykresy

Moc maksymalna: 425 KM   |   Moment obrotowy: 2237 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 425 KM / 2237 Nm Chip: 434 KM / 2327 Nm +9 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 425 KM / 2237 Nm Chip: 451 KM / 2508 Nm +26 KM / +271 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 425 KM / 2237 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 880 10.8 V6 425 KM 313 kW wykresy

Moc maksymalna: 425 KM   |   Moment obrotowy: 1972 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 425 KM / 1972 Nm Chip: 435 KM / 2018 Nm +10 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 425 KM / 1972 Nm Chip: 456 KM / 2110 Nm +31 KM / +138 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 425 KM / 1972 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 680 12.9 V6 431 KM 317 kW wykresy

Moc maksymalna: 431 KM   |   Moment obrotowy: 2108 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 431 KM / 2108 Nm Chip: 439 KM / 2153 Nm +8 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 431 KM / 2108 Nm Chip: 456 KM / 2244 Nm +25 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 431 KM / 2108 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 800 12.9 V6 431 KM 317 kW wykresy

Moc maksymalna: 431 KM   |   Moment obrotowy: 2108 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 431 KM / 2108 Nm Chip: 439 KM / 2151 Nm +8 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 431 KM / 2108 Nm Chip: 456 KM / 2237 Nm +25 KM / +129 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 431 KM / 2108 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 880 10.8 V6 431 KM 317 kW wykresy

Moc maksymalna: 431 KM   |   Moment obrotowy: 2108 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 431 KM / 2108 Nm Chip: 441 KM / 2157 Nm +10 KM / +49 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 431 KM / 2108 Nm Chip: 461 KM / 2256 Nm +30 KM / +148 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 431 KM / 2108 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 880 12.9 V6 431 KM 317 kW wykresy

Moc maksymalna: 431 KM   |   Moment obrotowy: 2108 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 431 KM / 2108 Nm Chip: 439 KM / 2153 Nm +8 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 431 KM / 2108 Nm Chip: 456 KM / 2244 Nm +25 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 431 KM / 2108 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 800 15.0 V6 451 KM 332 kW wykresy

Moc maksymalna: 451 KM   |   Moment obrotowy: 2237 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 451 KM / 2237 Nm Chip: 459 KM / 2327 Nm +8 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 451 KM / 2237 Nm Chip: 476 KM / 2508 Nm +25 KM / +271 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 451 KM / 2237 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 680 12.9 V6 456 KM 335 kW wykresy

Moc maksymalna: 456 KM   |   Moment obrotowy: 2244 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 456 KM / 2244 Nm Chip: 466 KM / 2296 Nm +10 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 456 KM / 2244 Nm Chip: 486 KM / 2401 Nm +30 KM / +157 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 456 KM / 2244 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 800 12.9 V6 456 KM 335 kW wykresy

Moc maksymalna: 456 KM   |   Moment obrotowy: 2237 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 456 KM / 2237 Nm Chip: 466 KM / 2289 Nm +10 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 456 KM / 2237 Nm Chip: 486 KM / 2394 Nm +30 KM / +157 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 456 KM / 2237 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 880 12.9 V6 456 KM 335 kW wykresy

Moc maksymalna: 456 KM   |   Moment obrotowy: 2244 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 456 KM / 2244 Nm Chip: 466 KM / 2296 Nm +10 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 456 KM / 2244 Nm Chip: 486 KM / 2401 Nm +30 KM / +157 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 456 KM / 2244 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 800 15.0 V6 476 KM 350 kW wykresy

Moc maksymalna: 476 KM   |   Moment obrotowy: 2237 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 476 KM / 2237 Nm Chip: 484 KM / 2327 Nm +8 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 476 KM / 2237 Nm Chip: 501 KM / 2508 Nm +25 KM / +271 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 476 KM / 2237 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 680 12.9 V6 486 KM 357 kW wykresy

Moc maksymalna: 486 KM   |   Moment obrotowy: 2244 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 486 KM / 2244 Nm Chip: 491 KM / 2332 Nm +5 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 486 KM / 2244 Nm Chip: 501 KM / 2508 Nm +15 KM / +264 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 486 KM / 2244 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 800 12.9 V6 486 KM 357 kW wykresy

Moc maksymalna: 486 KM   |   Moment obrotowy: 2237 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 486 KM / 2237 Nm Chip: 491 KM / 2289 Nm +5 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 486 KM / 2237 Nm Chip: 501 KM / 2394 Nm +15 KM / +157 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 486 KM / 2237 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 880 12.9 V6 486 KM 357 kW wykresy

Moc maksymalna: 486 KM   |   Moment obrotowy: 2244 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 486 KM / 2244 Nm Chip: 491 KM / 2332 Nm +5 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 486 KM / 2244 Nm Chip: 501 KM / 2508 Nm +15 KM / +264 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 486 KM / 2244 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 680 12.9 V6 501 KM 368 kW wykresy

Moc maksymalna: 501 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Chip: 513 KM / 2567 Nm +12 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Chip: 536 KM / 2684 Nm +35 KM / +176 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 800 12.9 V6 501 KM 368 kW wykresy

Moc maksymalna: 501 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Chip: 513 KM / 2567 Nm +12 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Chip: 536 KM / 2684 Nm +35 KM / +176 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2013 880 12.9 V6 501 KM 368 kW wykresy

Moc maksymalna: 501 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Chip: 513 KM / 2567 Nm +12 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Chip: 536 KM / 2684 Nm +35 KM / +176 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna