Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Mazda CX-30 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 122 KM 90 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 213 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 213 Nm Chip: 126 KM / 219 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 213 Nm Chip: 129 KM / 230 Nm +7 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 213 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 122 KM 90 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 213 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 213 Nm Chip: 126 KM / 219 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 213 Nm Chip: 129 KM / 230 Nm +7 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 213 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 150 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 213 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 213 Nm Chip: 155 KM / 219 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 213 Nm Chip: 159 KM / 230 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 213 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 150 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 213 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 213 Nm Chip: 155 KM / 219 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 213 Nm Chip: 159 KM / 230 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 213 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-X 2.0 M Hybrid 180 KM 132 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 224 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 224 Nm Chip: 185 KM / 231 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 224 Nm Chip: 191 KM / 242 Nm +11 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 224 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-X 2.0 M Hybrid 180 KM 132 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 224 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 224 Nm Chip: 185 KM / 231 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 224 Nm Chip: 191 KM / 242 Nm +11 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 224 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-D 1.8 116 KM 85 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 270 Nm Chip: 125 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 270 Nm Chip: 145 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 116 KM / 270 Nm Chip: 133 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-D 1.8 116 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 270 Nm Chip: 125 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 270 Nm Chip: 145 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 116 KM / 270 Nm Chip: 133 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł