Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Mazda CX-5 GH

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Mazda CX-5 GH 2.0 SKYACTIV-G 160 160 KM 118 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 208 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 208 Nm Chip: 165 KM / 214 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 208 Nm Chip: 170 KM / 225 Nm +10 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 208 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda CX-5 GH 2.0 SKYACTIV-G 160 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 208 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 208 Nm Chip: 165 KM / 214 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 208 Nm Chip: 170 KM / 225 Nm +10 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 208 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda CX-5 GH SKYACTIV-G 160 2.0 160 KM 118 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 208 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 208 Nm Chip: 165 KM / 214 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 208 Nm Chip: 170 KM / 225 Nm +10 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 208 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda CX-5 GH SKYACTIV-G 160 2.0 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 208 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 208 Nm Chip: 165 KM / 214 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 208 Nm Chip: 170 KM / 225 Nm +10 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 208 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda CX-5 GH 2.0 SKYACTIV-G 165 165 KM 121 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 165 KM   |   Moment obrotowy: 210 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 165 KM / 210 Nm Chip: 170 KM / 216 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 165 KM / 210 Nm Chip: 175 KM / 227 Nm +10 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 165 KM / 210 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda CX-5 GH SKYACTIV-G 165 2.0 165 KM 121 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 165 KM   |   Moment obrotowy: 210 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 165 KM / 210 Nm Chip: 170 KM / 216 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 165 KM / 210 Nm Chip: 175 KM / 227 Nm +10 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 165 KM / 210 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda CX-5 GH SKYACTIV-G 192 i-ELOOP 2.5 192 KM 141 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 192 KM   |   Moment obrotowy: 256 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 192 KM / 256 Nm Chip: 198 KM / 264 Nm +6 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 192 KM / 256 Nm Chip: 204 KM / 276 Nm +12 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 192 KM / 256 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mazda CX-5 GH 2.2 SKYACTIV-D 150 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 380 Nm Chip: 162 KM / 418 Nm +12 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 380 Nm Chip: 188 KM / 479 Nm +38 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 380 Nm Chip: 173 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Mazda CX-5 GH 2.2 SKYACTIV-D 150 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 380 Nm Chip: 162 KM / 418 Nm +12 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 380 Nm Chip: 188 KM / 479 Nm +38 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 380 Nm Chip: 173 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Mazda CX-5 GH SKYACTIV-D 150 2.2 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 380 Nm Chip: 162 KM / 418 Nm +12 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 380 Nm Chip: 188 KM / 479 Nm +38 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 380 Nm Chip: 173 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Mazda CX-5 GH SKYACTIV-D 150 2.2 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 380 Nm Chip: 162 KM / 418 Nm +12 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 380 Nm Chip: 188 KM / 479 Nm +38 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 380 Nm Chip: 173 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Mazda CX-5 GH 2.2 SKYACTIV-D 175 175 KM 129 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 175 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 175 KM / 420 Nm Chip: 189 KM / 462 Nm +14 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 175 KM / 420 Nm Chip: 219 KM / 529 Nm +44 KM / +109 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 175 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 175 KM / 420 Nm Chip: 201 KM / 496 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Mazda CX-5 GH 2.2 SKYACTIV-D 175 175 KM 129 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 175 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 175 KM / 420 Nm Chip: 189 KM / 462 Nm +14 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 175 KM / 420 Nm Chip: 219 KM / 529 Nm +44 KM / +109 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 175 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 175 KM / 420 Nm Chip: 201 KM / 496 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Mazda CX-5 GH SKYACTIV-D 175 2.2 175 KM 129 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 175 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 175 KM / 420 Nm Chip: 189 KM / 462 Nm +14 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 175 KM / 420 Nm Chip: 219 KM / 529 Nm +44 KM / +109 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 175 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 175 KM / 420 Nm Chip: 201 KM / 496 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Mazda CX-5 GH SKYACTIV-D 175 2.2 175 KM 129 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 175 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 175 KM / 420 Nm Chip: 189 KM / 462 Nm +14 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 175 KM / 420 Nm Chip: 219 KM / 529 Nm +44 KM / +109 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 175 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 175 KM / 420 Nm Chip: 201 KM / 496 Nm Koszt: 2200 zł