Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Mercedes CLK 208

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 200 Cabriolet 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 200 Cabriolet 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 200 Coupe 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 200 Coupe 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 200 Kompressor Cabriolet 2.0 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 230 Nm Chip: 171 KM / 242 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 230 Nm Chip: 189 KM / 271 Nm +26 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 200 Kompressor Cabriolet 2.0 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 230 Nm Chip: 171 KM / 242 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 230 Nm Chip: 189 KM / 271 Nm +26 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 200 Kompressor Coupe 2.0 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 230 Nm Chip: 171 KM / 242 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 230 Nm Chip: 189 KM / 271 Nm +26 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 200 Kompressor Coupe 2.0 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 230 Nm Chip: 171 KM / 242 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 230 Nm Chip: 189 KM / 271 Nm +26 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 230 Kompressor Cabriolet 2.3 193 KM 142 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 193 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 193 KM / 280 Nm Chip: 203 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 193 KM / 280 Nm Chip: 224 KM / 330 Nm +31 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 193 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 230 Kompressor Cabriolet 2.3 193 KM 142 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 193 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 193 KM / 280 Nm Chip: 203 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 193 KM / 280 Nm Chip: 224 KM / 330 Nm +31 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 193 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 230 Kompressor Coupe 2.3 193 KM 142 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 193 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 193 KM / 280 Nm Chip: 203 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 193 KM / 280 Nm Chip: 224 KM / 330 Nm +31 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 193 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 230 Kompressor Coupe 2.3 193 KM 142 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 193 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 193 KM / 280 Nm Chip: 203 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 193 KM / 280 Nm Chip: 224 KM / 330 Nm +31 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 193 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 230 Kompressor Cabriolet 2.3 197 KM 145 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 197 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 197 KM / 280 Nm Chip: 207 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 197 KM / 280 Nm Chip: 229 KM / 330 Nm +32 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 197 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 230 Kompressor Cabriolet 2.3 197 KM 145 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 197 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 197 KM / 280 Nm Chip: 207 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 197 KM / 280 Nm Chip: 229 KM / 330 Nm +32 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 197 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 230 Kompressor Coupe 2.3 197 KM 145 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 197 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 197 KM / 280 Nm Chip: 207 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 197 KM / 280 Nm Chip: 229 KM / 330 Nm +32 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 197 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 230 Kompressor Coupe 2.3 197 KM 145 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 197 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 197 KM / 280 Nm Chip: 207 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 197 KM / 280 Nm Chip: 229 KM / 330 Nm +32 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 197 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 230 Kompressor Coupe 2.3 198 KM 145 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 198 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 198 KM / 280 Nm Chip: 208 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 198 KM / 280 Nm Chip: 230 KM / 330 Nm +32 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 198 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 230 Kompressor Coupe 2.3 198 KM 145 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 198 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 198 KM / 280 Nm Chip: 208 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 198 KM / 280 Nm Chip: 230 KM / 330 Nm +32 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 198 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 320 Cabriolet 3.2 218 KM 160 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 310 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 310 Nm Chip: 225 KM / 319 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 310 Nm Chip: 231 KM / 335 Nm +13 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 310 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 320 Coupe 3.2 218 KM 160 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 310 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 310 Nm Chip: 225 KM / 319 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 310 Nm Chip: 231 KM / 335 Nm +13 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 310 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 430 Cabriolet 4.3 279 KM 205 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 279 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 279 KM / 400 Nm Chip: 287 KM / 412 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 279 KM / 400 Nm Chip: 296 KM / 432 Nm +17 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 279 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 430 Coupe 4.3 279 KM 205 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 279 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 279 KM / 400 Nm Chip: 287 KM / 412 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 279 KM / 400 Nm Chip: 296 KM / 432 Nm +17 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 279 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 208 55 AMG Coupe 5.4 347 KM 255 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 347 KM   |   Moment obrotowy: 510 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 347 KM / 510 Nm Chip: 357 KM / 525 Nm +10 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 347 KM / 510 Nm Chip: 368 KM / 551 Nm +21 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 347 KM / 510 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna