Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Mercedes CLK 209

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 200 Kompressor Cabriolet 1.8 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 171 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 189 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 200 Kompressor Cabriolet 1.8 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 171 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 189 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 200 Kompressor Coupe 1.8 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 171 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 189 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 200 Kompressor Coupe 1.8 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 171 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 189 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 240 Cabriolet 2.6 170 KM 125 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 175 KM / 247 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 180 KM / 259 Nm +10 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 240 Cabriolet 2.6 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 175 KM / 247 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 180 KM / 259 Nm +10 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 200 CGI Coupe 1.8 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 250 Nm Chip: 179 KM / 263 Nm +9 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 250 Nm Chip: 197 KM / 295 Nm +27 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 240 Coupe 2.6 170 KM 125 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 175 KM / 247 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 180 KM / 259 Nm +10 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 240 Coupe 2.6 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 175 KM / 247 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 180 KM / 259 Nm +10 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 200 Kompressor Cabriolet 1.8 184 KM 135 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 193 KM / 263 Nm +9 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 213 KM / 295 Nm +29 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 200 Kompressor Cabriolet 1.8 184 KM 135 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 193 KM / 263 Nm +9 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 213 KM / 295 Nm +29 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 200 Kompressor Coupe 1.8 184 KM 135 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 193 KM / 263 Nm +9 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 213 KM / 295 Nm +29 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 200 Kompressor Coupe 1.8 184 KM 135 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 193 KM / 263 Nm +9 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 213 KM / 295 Nm +29 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 320 Cabriolet 3.2 218 KM 160 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 310 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 310 Nm Chip: 225 KM / 319 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 310 Nm Chip: 231 KM / 335 Nm +13 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 310 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 320 Coupe 3.2 218 KM 160 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 310 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 310 Nm Chip: 225 KM / 319 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 310 Nm Chip: 231 KM / 335 Nm +13 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 310 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 280 Cabriolet 3.0 231 KM 170 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 231 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 238 KM / 309 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 245 KM / 324 Nm +14 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 231 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 280 Cabriolet 3.0 231 KM 170 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 231 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 238 KM / 309 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 245 KM / 324 Nm +14 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 231 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 280 Coupe 3.0 231 KM 170 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 231 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 238 KM / 309 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 245 KM / 324 Nm +14 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 231 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 280 Coupe 3.0 231 KM 170 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 231 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 238 KM / 309 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 245 KM / 324 Nm +14 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 231 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 350 Cabriolet 3.5 272 KM 200 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 272 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 280 KM / 361 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 288 KM / 378 Nm +16 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 272 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 350 Coupe 3.5 272 KM 200 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 272 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 280 KM / 361 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 288 KM / 378 Nm +16 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 272 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 500 Cabriolet 5.0 306 KM 225 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 306 KM   |   Moment obrotowy: 460 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 306 KM / 460 Nm Chip: 315 KM / 474 Nm +9 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 306 KM / 460 Nm Chip: 324 KM / 497 Nm +18 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 306 KM / 460 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 500 Coupe 5.0 306 KM 225 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 306 KM   |   Moment obrotowy: 460 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 306 KM / 460 Nm Chip: 315 KM / 474 Nm +9 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 306 KM / 460 Nm Chip: 324 KM / 497 Nm +18 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 306 KM / 460 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 55 AMG Cabriolet 5.4 367 KM 270 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 367 KM   |   Moment obrotowy: 510 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 367 KM / 510 Nm Chip: 378 KM / 525 Nm +11 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 367 KM / 510 Nm Chip: 389 KM / 551 Nm +22 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 367 KM / 510 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 55 AMG Coupe 5.4 367 KM 270 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 367 KM   |   Moment obrotowy: 510 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 367 KM / 510 Nm Chip: 378 KM / 525 Nm +11 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 367 KM / 510 Nm Chip: 389 KM / 551 Nm +22 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 367 KM / 510 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 500 Cabriolet 5.5 388 KM 285 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 388 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 388 KM / 530 Nm Chip: 400 KM / 546 Nm +12 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 388 KM / 530 Nm Chip: 411 KM / 572 Nm +23 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 388 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 500 Coupe 5.5 388 KM 285 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 388 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 388 KM / 530 Nm Chip: 400 KM / 546 Nm +12 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 388 KM / 530 Nm Chip: 411 KM / 572 Nm +23 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 388 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 63 AMG Cabriolet 6.2 481 KM 354 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 481 KM   |   Moment obrotowy: 630 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 481 KM / 630 Nm Chip: 495 KM / 649 Nm +14 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 481 KM / 630 Nm Chip: 510 KM / 680 Nm +29 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 481 KM / 630 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 63 AMG Coupe 6.2 481 KM 354 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 481 KM   |   Moment obrotowy: 630 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 481 KM / 630 Nm Chip: 495 KM / 649 Nm +14 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 481 KM / 630 Nm Chip: 510 KM / 680 Nm +29 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 481 KM / 630 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes CLK 209 63 AMG Black Series Coupe 6.2 507 KM 373 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 507 KM   |   Moment obrotowy: 630 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 507 KM / 630 Nm Chip: 522 KM / 649 Nm +15 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 507 KM / 630 Nm Chip: 537 KM / 680 Nm +30 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 507 KM / 630 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes CLK 209 220 CDI Coupe 2.1 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 162 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 188 KM / 428 Nm +38 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes CLK 209 220 CDI Coupe 2.1 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 162 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 188 KM / 428 Nm +38 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes CLK 209 220 CDI DPF Coupe 2.1 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 162 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 188 KM / 428 Nm +38 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes CLK 209 220 CDI DPF Coupe 2.1 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 162 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 188 KM / 428 Nm +38 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes CLK 209 270 CDI Coupe 2.7 170 KM 125 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 184 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 213 KM / 504 Nm +43 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes CLK 209 270 CDI Coupe 2.7 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 184 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 213 KM / 504 Nm +43 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes CLK 209 320 CDI Cabriolet 3.0 224 KM 165 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 510 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 242 KM / 561 Nm +18 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 280 KM / 643 Nm +56 KM / +133 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 510 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes CLK 209 320 CDI Cabriolet 3.0 224 KM 165 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 415 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 415 Nm Chip: 242 KM / 457 Nm +18 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 415 Nm Chip: 280 KM / 523 Nm +56 KM / +108 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 415 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes CLK 209 320 CDI DPF Cabriolet 3.0 224 KM 165 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 510 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 242 KM / 561 Nm +18 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 280 KM / 643 Nm +56 KM / +133 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 510 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes CLK 209 320 CDI DPF Cabriolet 3.0 224 KM 165 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 415 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 415 Nm Chip: 242 KM / 457 Nm +18 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 415 Nm Chip: 280 KM / 523 Nm +56 KM / +108 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 415 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes CLK 209 320 CDI Coupe 3.0 224 KM 165 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 510 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 242 KM / 561 Nm +18 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 280 KM / 643 Nm +56 KM / +133 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 510 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes CLK 209 320 CDI Coupe 3.0 224 KM 165 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 510 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 242 KM / 561 Nm +18 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 280 KM / 643 Nm +56 KM / +133 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 510 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes CLK 209 320 CDI DPF Coupe 3.0 224 KM 165 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 510 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 242 KM / 561 Nm +18 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 280 KM / 643 Nm +56 KM / +133 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 510 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes CLK 209 320 CDI DPF Coupe 3.0 224 KM 165 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 510 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 242 KM / 561 Nm +18 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 280 KM / 643 Nm +56 KM / +133 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 510 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna