Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Mercedes Sprinter 902

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Mercedes Sprinter 902 Kombi kurz 314 2.3 143 KM 105 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 215 Nm Chip: 147 KM / 221 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 215 Nm Chip: 152 KM / 232 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes Sprinter 902 Kombi lang 314 2.3 143 KM 105 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 215 Nm Chip: 147 KM / 221 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 215 Nm Chip: 152 KM / 232 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes Sprinter 902 Kombi kurz 311D 2.1 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 270 Nm Chip: 118 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 270 Nm Chip: 136 KM / 340 Nm +27 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes Sprinter 902 Kombi lang 311D 2.1 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 270 Nm Chip: 118 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 270 Nm Chip: 136 KM / 340 Nm +27 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes Sprinter 902 Kombi kurz 313D 2.1 129 KM 95 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 129 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 129 KM / 300 Nm Chip: 139 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 129 KM / 300 Nm Chip: 161 KM / 378 Nm +32 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 129 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes Sprinter 902 Kombi lang 313D 2.1 129 KM 95 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 129 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 129 KM / 300 Nm Chip: 139 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 129 KM / 300 Nm Chip: 161 KM / 378 Nm +32 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 129 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes Sprinter 902 Kombi kurz 316D 2.7 156 KM 115 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 330 Nm Chip: 168 KM / 363 Nm +12 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 330 Nm Chip: 195 KM / 416 Nm +39 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes Sprinter 902 Kombi lang 316D 2.7 156 KM 115 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 330 Nm Chip: 168 KM / 363 Nm +12 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 330 Nm Chip: 195 KM / 416 Nm +39 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna