Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu MG ZT 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna MG ZT 1 gen. -T 190 2.5 V6 190 KM 140 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 190 KM   |   Moment obrotowy: 245 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 190 KM / 245 Nm Chip: 196 KM / 252 Nm +6 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 190 KM / 245 Nm Chip: 201 KM / 265 Nm +11 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 190 KM / 245 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MG ZT 1 gen. 190 2.5 V6 190 KM 140 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 190 KM   |   Moment obrotowy: 245 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 190 KM / 245 Nm Chip: 196 KM / 252 Nm +6 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 190 KM / 245 Nm Chip: 201 KM / 265 Nm +11 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 190 KM / 245 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MG ZT 1 gen. -T 260 4.6 V8 260 KM 191 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 410 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 410 Nm Chip: 268 KM / 422 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 410 Nm Chip: 276 KM / 443 Nm +16 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 410 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MG ZT 1 gen. 260 4.6 V8 260 KM 191 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 410 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 410 Nm Chip: 268 KM / 422 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 410 Nm Chip: 276 KM / 443 Nm +16 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 410 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel MG ZT 1 gen. -T 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel MG ZT 1 gen. -T 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel MG ZT 1 gen. -T 135 2.0 CDTi DPF 131 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel MG ZT 1 gen. -T 135 2.0 CDTi DPF 131 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel MG ZT 1 gen. 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel MG ZT 1 gen. 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel MG ZT 1 gen. 135 2.0 CDTi DPF 131 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel MG ZT 1 gen. 135 2.0 CDTi DPF 131 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna