Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Mitsubishi Galant 8 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. Kombi 2.0 133 KM 98 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 133 KM   |   Moment obrotowy: 175 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 133 KM / 175 Nm Chip: 137 KM / 180 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 133 KM / 175 Nm Chip: 141 KM / 189 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 133 KM / 175 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. Kombi 2.0 133 KM 98 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 133 KM   |   Moment obrotowy: 175 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 133 KM / 175 Nm Chip: 137 KM / 180 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 133 KM / 175 Nm Chip: 141 KM / 189 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 133 KM / 175 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. 2.0 133 KM 98 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 133 KM   |   Moment obrotowy: 175 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 133 KM / 175 Nm Chip: 137 KM / 180 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 133 KM / 175 Nm Chip: 141 KM / 189 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 133 KM / 175 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. 2.0 133 KM 98 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 133 KM   |   Moment obrotowy: 175 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 133 KM / 175 Nm Chip: 137 KM / 180 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 133 KM / 175 Nm Chip: 141 KM / 189 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 133 KM / 175 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. Kombi 2000 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 178 Nm Chip: 140 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 178 Nm Chip: 144 KM / 192 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. Kombi 2000 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 178 Nm Chip: 140 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 178 Nm Chip: 144 KM / 192 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. 2000 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 178 Nm Chip: 140 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 178 Nm Chip: 144 KM / 192 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. 2000 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 178 Nm Chip: 140 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 178 Nm Chip: 144 KM / 192 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. Kombi 2.4 GDI 144 KM 106 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 144 KM   |   Moment obrotowy: 211 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 144 KM / 211 Nm Chip: 148 KM / 217 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 144 KM / 211 Nm Chip: 153 KM / 228 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 144 KM / 211 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. Kombi 2.4 GDI 144 KM 106 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 144 KM   |   Moment obrotowy: 211 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 144 KM / 211 Nm Chip: 148 KM / 217 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 144 KM / 211 Nm Chip: 153 KM / 228 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 144 KM / 211 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. 2.4 GDI 144 KM 106 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 144 KM   |   Moment obrotowy: 211 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 144 KM / 211 Nm Chip: 148 KM / 217 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 144 KM / 211 Nm Chip: 153 KM / 228 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 144 KM / 211 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. 2.4 GDI 144 KM 106 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 144 KM   |   Moment obrotowy: 211 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 144 KM / 211 Nm Chip: 148 KM / 217 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 144 KM / 211 Nm Chip: 153 KM / 228 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 144 KM / 211 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. Kombi GDI 2400 2.4 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 223 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 223 Nm Chip: 155 KM / 230 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 223 Nm Chip: 159 KM / 241 Nm +9 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 223 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. Kombi GDI 2400 2.4 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 223 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 223 Nm Chip: 155 KM / 230 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 223 Nm Chip: 159 KM / 241 Nm +9 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 223 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. GDI 2400 2.4 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 223 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 223 Nm Chip: 155 KM / 230 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 223 Nm Chip: 159 KM / 241 Nm +9 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 223 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. GDI 2400 2.4 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 223 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 223 Nm Chip: 155 KM / 230 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 223 Nm Chip: 159 KM / 241 Nm +9 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 223 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. Kombi 2.5 V6-24 161 KM 118 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 161 KM   |   Moment obrotowy: 218 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 161 KM / 218 Nm Chip: 166 KM / 225 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 161 KM / 218 Nm Chip: 171 KM / 235 Nm +10 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 161 KM / 218 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. Kombi 2.5 V6-24 161 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 161 KM   |   Moment obrotowy: 218 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 161 KM / 218 Nm Chip: 166 KM / 225 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 161 KM / 218 Nm Chip: 171 KM / 235 Nm +10 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 161 KM / 218 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. 2.5 V6-24 161 KM 118 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 161 KM   |   Moment obrotowy: 218 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 161 KM / 218 Nm Chip: 166 KM / 225 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 161 KM / 218 Nm Chip: 171 KM / 235 Nm +10 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 161 KM / 218 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. 2.5 V6-24 161 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 161 KM   |   Moment obrotowy: 218 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 161 KM / 218 Nm Chip: 166 KM / 225 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 161 KM / 218 Nm Chip: 171 KM / 235 Nm +10 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 161 KM / 218 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. Kombi 2500 V6-24 2.5 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 223 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 223 Nm Chip: 168 KM / 230 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 223 Nm Chip: 173 KM / 241 Nm +10 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 223 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. Kombi 2500 V6-24 2.5 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 223 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 223 Nm Chip: 168 KM / 230 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 223 Nm Chip: 173 KM / 241 Nm +10 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 223 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. 2500 V6-24 2.5 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 223 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 223 Nm Chip: 168 KM / 230 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 223 Nm Chip: 173 KM / 241 Nm +10 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 223 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Galant 8 gen. 2500 V6-24 2.5 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 223 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 223 Nm Chip: 168 KM / 230 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 223 Nm Chip: 173 KM / 241 Nm +10 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 223 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna