Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Mitsubishi L200 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Mitsubishi L200 1 gen. Pick-Up Doppelkabine 2.5 TD 132 KM 97 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 132 KM   |   Moment obrotowy: 192 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 132 KM / 192 Nm Chip: 139 KM / 202 Nm +7 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 132 KM / 192 Nm Chip: 153 KM / 227 Nm +21 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 132 KM / 192 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mitsubishi L200 1 gen. Pick-Up Einzelkabine 2.5 TD 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 150 Nm Chip: 81 KM / 165 Nm +6 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 150 Nm Chip: 94 KM / 189 Nm +19 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mitsubishi L200 1 gen. Pick-Up Club Cab 2.5 TD 100 KM 73 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 240 Nm Chip: 108 KM / 264 Nm +8 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 240 Nm Chip: 125 KM / 302 Nm +25 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mitsubishi L200 1 gen. Pick-Up Doppelkabine 2.5 TD 100 KM 73 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 240 Nm Chip: 108 KM / 264 Nm +8 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 240 Nm Chip: 125 KM / 302 Nm +25 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mitsubishi L200 1 gen. Pick-Up Club Cab 2.5 TD 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 240 Nm Chip: 124 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 240 Nm Chip: 144 KM / 302 Nm +29 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mitsubishi L200 1 gen. Pick-Up Doppelkabine 2.5 TD 115 KM 85 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 240 Nm Chip: 124 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 240 Nm Chip: 144 KM / 302 Nm +29 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mitsubishi L200 1 gen. Pick-Up Doppelkabine 2.5 TD 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 240 Nm Chip: 124 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 240 Nm Chip: 144 KM / 302 Nm +29 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mitsubishi L200 1 gen. Pick-Up Club Cab 2.5 TD 133 KM 98 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 133 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 133 KM / 280 Nm Chip: 144 KM / 308 Nm +11 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 133 KM / 280 Nm Chip: 166 KM / 353 Nm +33 KM / +73 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 133 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mitsubishi L200 1 gen. Pick-Up Doppelkabine 2.5 TD 133 KM 98 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 133 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 133 KM / 280 Nm Chip: 144 KM / 308 Nm +11 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 133 KM / 280 Nm Chip: 166 KM / 353 Nm +33 KM / +73 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 133 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mitsubishi L200 1 gen. Pick-Up Doppelkabine 2.5 TD 133 KM 98 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 133 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 133 KM / 280 Nm Chip: 144 KM / 308 Nm +11 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 133 KM / 280 Nm Chip: 166 KM / 353 Nm +33 KM / +73 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 133 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna