Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Nissan Kubistar 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Nissan Kubistar 1 gen. Kastenwagen 1.2 58 KM 43 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 58 KM   |   Moment obrotowy: 93 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 58 KM / 93 Nm Chip: 60 KM / 96 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 58 KM / 93 Nm Chip: 61 KM / 100 Nm +3 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 58 KM / 93 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Nissan Kubistar 1 gen. Kastenwagen 1.2 16V 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 105 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 105 Nm Chip: 77 KM / 108 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 105 Nm Chip: 80 KM / 113 Nm +5 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 105 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Nissan Kubistar 1 gen. Kastenwagen 1.6 16V 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 148 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 148 Nm Chip: 98 KM / 152 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 148 Nm Chip: 101 KM / 160 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 148 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Nissan Kubistar 1 gen. Kastenwagen 1.5 dCi 60 61 KM 45 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 61 KM   |   Moment obrotowy: 130 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 61 KM / 130 Nm Chip: 66 KM / 143 Nm +5 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 61 KM / 130 Nm Chip: 76 KM / 164 Nm +15 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 61 KM / 130 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Nissan Kubistar 1 gen. Kastenwagen 1.5 dCi 70 65 KM 48 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 65 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 65 KM / 160 Nm Chip: 70 KM / 176 Nm +5 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 65 KM / 160 Nm Chip: 81 KM / 202 Nm +16 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 65 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Nissan Kubistar 1 gen. Kastenwagen 1.5 dCi 70 68 KM 50 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 68 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 68 KM / 160 Nm Chip: 73 KM / 176 Nm +5 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 68 KM / 160 Nm Chip: 85 KM / 202 Nm +17 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 68 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Nissan Kubistar 1 gen. Kastenwagen 1.5 dCi 80 82 KM 60 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 82 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 82 KM / 185 Nm Chip: 89 KM / 204 Nm +7 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 82 KM / 185 Nm Chip: 103 KM / 233 Nm +21 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 82 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Nissan Kubistar 1 gen. Kastenwagen 1.5 dCi 85 84 KM 62 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 84 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 84 KM / 200 Nm Chip: 91 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 84 KM / 200 Nm Chip: 105 KM / 252 Nm +21 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 84 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna