Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Opel Campo 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Opel Campo 1 gen. Mannschaftskabine 2.5 DI 76 KM 56 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 76 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 76 KM / 160 Nm Chip: 82 KM / 176 Nm +6 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 76 KM / 160 Nm Chip: 95 KM / 202 Nm +19 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 76 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Opel Campo 1 gen. Normalkabine 2.5 DI 76 KM 56 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 76 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 76 KM / 160 Nm Chip: 82 KM / 176 Nm +6 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 76 KM / 160 Nm Chip: 95 KM / 202 Nm +19 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 76 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Opel Campo 1 gen. Sportscab 2.5 DI 76 KM 56 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 76 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 76 KM / 160 Nm Chip: 82 KM / 176 Nm +6 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 76 KM / 160 Nm Chip: 95 KM / 202 Nm +19 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 76 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Opel Campo 1 gen. Mannschaftskabine 2.5 DTI 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 226 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 226 Nm Chip: 108 KM / 249 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 226 Nm Chip: 125 KM / 285 Nm +25 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 226 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Opel Campo 1 gen. Normalkabine 2.5 DTI 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 226 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 226 Nm Chip: 108 KM / 249 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 226 Nm Chip: 125 KM / 285 Nm +25 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 226 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Opel Campo 1 gen. Sportscab 2.5 DTI 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 226 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 226 Nm Chip: 108 KM / 249 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 226 Nm Chip: 125 KM / 285 Nm +25 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 226 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Opel Campo 1 gen. Mannschaftskabine 3.1 TDS 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 255 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 255 Nm Chip: 118 KM / 281 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 255 Nm Chip: 136 KM / 321 Nm +27 KM / +66 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 255 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Opel Campo 1 gen. Sportscab 3.1 TDS 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 255 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 255 Nm Chip: 118 KM / 281 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 255 Nm Chip: 136 KM / 321 Nm +27 KM / +66 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 255 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna