Katalog mocy - Pojazdy ciężarowe

Chip tuning pojazdu Peterbilt 3xx EPA 2010

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 11.9 V6 310 KM 228 kW wykresy

Moc maksymalna: 310 KM   |   Moment obrotowy: 1564 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 310 KM / 1564 Nm Chip: 317 KM / 1601 Nm +7 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 310 KM / 1564 Nm Chip: 330 KM / 1674 Nm +20 KM / +110 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 310 KM / 1564 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 11.9 V6 320 KM 235 kW wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 1564 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 1564 Nm Chip: 327 KM / 1601 Nm +7 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 1564 Nm Chip: 342 KM / 1674 Nm +22 KM / +110 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 1564 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 11.9 V6 330 KM 243 kW wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 1700 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 1700 Nm Chip: 337 KM / 1745 Nm +7 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 1700 Nm Chip: 350 KM / 1836 Nm +20 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 1700 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 11.9 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1836 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1836 Nm Chip: 358 KM / 1879 Nm +8 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1836 Nm Chip: 375 KM / 1965 Nm +25 KM / +129 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1836 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 11.9 V6 370 KM 272 kW wykresy

Moc maksymalna: 370 KM   |   Moment obrotowy: 1836 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 370 KM / 1836 Nm Chip: 379 KM / 1879 Nm +9 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 370 KM / 1836 Nm Chip: 396 KM / 1965 Nm +26 KM / +129 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 370 KM / 1836 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 12.9 V6 380 KM 279 kW wykresy

Moc maksymalna: 380 KM   |   Moment obrotowy: 1972 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 380 KM / 1972 Nm Chip: 388 KM / 2018 Nm +8 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 380 KM / 1972 Nm Chip: 405 KM / 2110 Nm +25 KM / +138 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 380 KM / 1972 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 11.9 V6 385 KM 283 kW wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 1972 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 1972 Nm Chip: 394 KM / 2018 Nm +9 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 1972 Nm Chip: 412 KM / 2110 Nm +27 KM / +138 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 1972 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 11.9 V6 400 KM 294 kW wykresy

Moc maksymalna: 400 KM   |   Moment obrotowy: 2244 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 400 KM / 2244 Nm Chip: 410 KM / 2296 Nm +10 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 400 KM / 2244 Nm Chip: 429 KM / 2401 Nm +29 KM / +157 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 400 KM / 2244 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 15.0 V6 400 KM 294 kW wykresy

Moc maksymalna: 400 KM   |   Moment obrotowy: 1972 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 400 KM / 1972 Nm Chip: 408 KM / 2018 Nm +8 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 400 KM / 1972 Nm Chip: 425 KM / 2110 Nm +25 KM / +138 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 400 KM / 1972 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 12.9 V6 405 KM 298 kW wykresy

Moc maksymalna: 405 KM   |   Moment obrotowy: 1972 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 405 KM / 1972 Nm Chip: 414 KM / 2017 Nm +9 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 405 KM / 1972 Nm Chip: 431 KM / 2108 Nm +26 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 405 KM / 1972 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 11.9 V6 425 KM 313 kW wykresy

Moc maksymalna: 425 KM   |   Moment obrotowy: 2244 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 425 KM / 2244 Nm Chip: 436 KM / 2296 Nm +11 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 425 KM / 2244 Nm Chip: 457 KM / 2401 Nm +32 KM / +157 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 425 KM / 2244 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 15.0 V6 425 KM 313 kW wykresy

Moc maksymalna: 425 KM   |   Moment obrotowy: 2244 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 425 KM / 2244 Nm Chip: 434 KM / 2332 Nm +9 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 425 KM / 2244 Nm Chip: 451 KM / 2508 Nm +26 KM / +264 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 425 KM / 2244 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 12.9 V6 431 KM 317 kW wykresy

Moc maksymalna: 431 KM   |   Moment obrotowy: 2108 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 431 KM / 2108 Nm Chip: 439 KM / 2153 Nm +8 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 431 KM / 2108 Nm Chip: 456 KM / 2244 Nm +25 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 431 KM / 2108 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 378 15.2 V6 451 KM 332 kW wykresy

Moc maksymalna: 451 KM   |   Moment obrotowy: 2244 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 451 KM / 2244 Nm Chip: 464 KM / 2296 Nm +13 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 451 KM / 2244 Nm Chip: 491 KM / 2401 Nm +40 KM / +157 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 451 KM / 2244 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 15.0 V6 451 KM 332 kW wykresy

Moc maksymalna: 451 KM   |   Moment obrotowy: 2244 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 451 KM / 2244 Nm Chip: 463 KM / 2332 Nm +12 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 451 KM / 2244 Nm Chip: 486 KM / 2508 Nm +35 KM / +264 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 451 KM / 2244 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 12.9 V6 456 KM 335 kW wykresy

Moc maksymalna: 456 KM   |   Moment obrotowy: 2244 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 456 KM / 2244 Nm Chip: 466 KM / 2296 Nm +10 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 456 KM / 2244 Nm Chip: 486 KM / 2401 Nm +30 KM / +157 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 456 KM / 2244 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 15.0 V6 476 KM 350 kW wykresy

Moc maksymalna: 476 KM   |   Moment obrotowy: 2244 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 476 KM / 2244 Nm Chip: 484 KM / 2332 Nm +8 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 476 KM / 2244 Nm Chip: 501 KM / 2508 Nm +25 KM / +264 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 476 KM / 2244 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 12.9 V6 486 KM 357 kW wykresy

Moc maksymalna: 486 KM   |   Moment obrotowy: 2244 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 486 KM / 2244 Nm Chip: 497 KM / 2296 Nm +11 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 486 KM / 2244 Nm Chip: 520 KM / 2401 Nm +34 KM / +157 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 486 KM / 2244 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 15.0 V6 486 KM 357 kW wykresy

Moc maksymalna: 486 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 486 KM / 2508 Nm Chip: 491 KM / 2567 Nm +5 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 486 KM / 2508 Nm Chip: 501 KM / 2684 Nm +15 KM / +176 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 486 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 378 15.2 V6 491 KM 361 kW wykresy

Moc maksymalna: 491 KM   |   Moment obrotowy: 2244 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 491 KM / 2244 Nm Chip: 499 KM / 2296 Nm +8 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 491 KM / 2244 Nm Chip: 516 KM / 2401 Nm +25 KM / +157 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 491 KM / 2244 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 15.0 V6 501 KM 368 kW wykresy

Moc maksymalna: 501 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Chip: 509 KM / 2567 Nm +8 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Chip: 526 KM / 2684 Nm +25 KM / +176 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 378 15.2 V6 516 KM 380 kW wykresy

Moc maksymalna: 516 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 516 KM / 2508 Nm Chip: 528 KM / 2567 Nm +12 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 516 KM / 2508 Nm Chip: 551 KM / 2684 Nm +35 KM / +176 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 516 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 15.0 V6 526 KM 387 kW wykresy

Moc maksymalna: 526 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 526 KM / 2508 Nm Chip: 534 KM / 2598 Nm +8 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 526 KM / 2508 Nm Chip: 551 KM / 2779 Nm +25 KM / +271 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 526 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 378 15.2 V6 551 KM 405 kW wykresy

Moc maksymalna: 551 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 551 KM / 2508 Nm Chip: 564 KM / 2567 Nm +13 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 551 KM / 2508 Nm Chip: 589 KM / 2684 Nm +38 KM / +176 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 551 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 15.0 V6 551 KM 405 kW wykresy

Moc maksymalna: 551 KM   |   Moment obrotowy: 2779 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 551 KM / 2779 Nm Chip: 568 KM / 2844 Nm +17 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 551 KM / 2779 Nm Chip: 601 KM / 2974 Nm +50 KM / +195 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 551 KM / 2779 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 15.0 V6 561 KM 413 kW wykresy

Moc maksymalna: 561 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 561 KM / 2508 Nm Chip: 574 KM / 2598 Nm +13 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 561 KM / 2508 Nm Chip: 601 KM / 2779 Nm +40 KM / +271 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 561 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 388 15.0 V6 601 KM 442 kW wykresy

Moc maksymalna: 601 KM   |   Moment obrotowy: 2779 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 601 KM / 2779 Nm Chip: 615 KM / 2844 Nm +14 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 601 KM / 2779 Nm Chip: 643 KM / 2974 Nm +42 KM / +195 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 601 KM / 2779 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt 3xx EPA 2010 379 15.0 V6 602 KM 443 kW wykresy

Moc maksymalna: 602 KM   |   Moment obrotowy: 2779 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 602 KM / 2779 Nm Chip: 616 KM / 2844 Nm +14 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 602 KM / 2779 Nm Chip: 643 KM / 2974 Nm +41 KM / +195 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 602 KM / 2779 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna