Katalog mocy - Pojazdy ciężarowe

Chip tuning pojazdu Peterbilt Class 7 EPA 2010

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 325 6.7 V6 200 KM 147 kW wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 707 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 707 Nm Chip: 207 KM / 723 Nm +7 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 707 Nm Chip: 220 KM / 756 Nm +20 KM / +49 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 707 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 330 6.7 V6 200 KM 147 kW wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 707 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 707 Nm Chip: 207 KM / 725 Nm +7 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 707 Nm Chip: 220 KM / 762 Nm +20 KM / +55 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 707 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 335 6.7 V6 200 KM 147 kW wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 705 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 705 Nm Chip: 207 KM / 722 Nm +7 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 705 Nm Chip: 220 KM / 756 Nm +20 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 705 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 6.7 V6 200 KM 147 kW wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 707 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 707 Nm Chip: 207 KM / 725 Nm +7 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 707 Nm Chip: 220 KM / 762 Nm +20 KM / +55 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 707 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 6.7 V6 200 KM 147 kW wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 707 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 707 Nm Chip: 207 KM / 725 Nm +7 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 707 Nm Chip: 220 KM / 762 Nm +20 KM / +55 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 707 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 220 6.7 V6 220 KM 162 kW wykresy

Moc maksymalna: 220 KM   |   Moment obrotowy: 707 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 220 KM / 707 Nm Chip: 227 KM / 725 Nm +7 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 220 KM / 707 Nm Chip: 240 KM / 762 Nm +20 KM / +55 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 220 KM / 707 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 325 6.7 V6 220 KM 162 kW wykresy

Moc maksymalna: 220 KM   |   Moment obrotowy: 707 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 220 KM / 707 Nm Chip: 227 KM / 725 Nm +7 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 220 KM / 707 Nm Chip: 240 KM / 762 Nm +20 KM / +55 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 220 KM / 707 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 330 6.7 V6 220 KM 162 kW wykresy

Moc maksymalna: 220 KM   |   Moment obrotowy: 707 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 220 KM / 707 Nm Chip: 227 KM / 725 Nm +7 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 220 KM / 707 Nm Chip: 240 KM / 762 Nm +20 KM / +55 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 220 KM / 707 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 335 6.7 V6 220 KM 162 kW wykresy

Moc maksymalna: 220 KM   |   Moment obrotowy: 719 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 220 KM / 719 Nm Chip: 227 KM / 732 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 220 KM / 719 Nm Chip: 240 KM / 759 Nm +20 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 220 KM / 719 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 6.7 V6 220 KM 162 kW wykresy

Moc maksymalna: 220 KM   |   Moment obrotowy: 707 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 220 KM / 707 Nm Chip: 227 KM / 725 Nm +7 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 220 KM / 707 Nm Chip: 240 KM / 762 Nm +20 KM / +55 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 220 KM / 707 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 6.7 V6 220 KM 162 kW wykresy

Moc maksymalna: 220 KM   |   Moment obrotowy: 707 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 220 KM / 707 Nm Chip: 227 KM / 725 Nm +7 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 220 KM / 707 Nm Chip: 240 KM / 762 Nm +20 KM / +55 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 220 KM / 707 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 220 6.7 V6 240 KM 177 kW wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 762 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 762 Nm Chip: 247 KM / 807 Nm +7 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 762 Nm Chip: 260 KM / 898 Nm +20 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 762 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 325 6.7 V6 240 KM 177 kW wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 762 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 762 Nm Chip: 247 KM / 807 Nm +7 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 762 Nm Chip: 260 KM / 898 Nm +20 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 762 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 330 6.7 V6 240 KM 177 kW wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 762 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 762 Nm Chip: 247 KM / 807 Nm +7 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 762 Nm Chip: 260 KM / 898 Nm +20 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 762 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 335 6.7 V6 240 KM 177 kW wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 759 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 759 Nm Chip: 247 KM / 804 Nm +7 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 759 Nm Chip: 260 KM / 895 Nm +20 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 759 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 6.7 V6 240 KM 177 kW wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 762 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 762 Nm Chip: 247 KM / 807 Nm +7 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 762 Nm Chip: 260 KM / 898 Nm +20 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 762 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 6.7 V6 240 KM 177 kW wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 762 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 762 Nm Chip: 247 KM / 807 Nm +7 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 762 Nm Chip: 260 KM / 898 Nm +20 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 762 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 220 6.7 V6 250 KM 184 kW wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 898 Nm Chip: 256 KM / 919 Nm +6 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 898 Nm Chip: 268 KM / 961 Nm +18 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 325 6.7 V6 250 KM 184 kW wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 898 Nm Chip: 256 KM / 919 Nm +6 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 898 Nm Chip: 268 KM / 961 Nm +18 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 330 6.7 V6 250 KM 184 kW wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 898 Nm Chip: 256 KM / 919 Nm +6 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 898 Nm Chip: 268 KM / 961 Nm +18 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 335 6.7 V6 250 KM 184 kW wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 895 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 895 Nm Chip: 256 KM / 917 Nm +6 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 895 Nm Chip: 268 KM / 961 Nm +18 KM / +66 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 895 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 6.7 V6 250 KM 184 kW wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 898 Nm Chip: 256 KM / 919 Nm +6 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 898 Nm Chip: 268 KM / 961 Nm +18 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 6.7 V6 250 KM 184 kW wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 898 Nm Chip: 256 KM / 919 Nm +6 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 898 Nm Chip: 268 KM / 961 Nm +18 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 220 6.7 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 898 Nm Chip: 266 KM / 919 Nm +6 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 898 Nm Chip: 278 KM / 961 Nm +18 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 325 6.7 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 898 Nm Chip: 267 KM / 919 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 898 Nm Chip: 280 KM / 961 Nm +20 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 330 6.7 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 898 Nm Chip: 267 KM / 919 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 898 Nm Chip: 280 KM / 961 Nm +20 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 335 6.7 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 895 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 895 Nm Chip: 266 KM / 917 Nm +6 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 895 Nm Chip: 278 KM / 961 Nm +18 KM / +66 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 895 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 6.7 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 898 Nm Chip: 267 KM / 919 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 898 Nm Chip: 280 KM / 961 Nm +20 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 8.9 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 979 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 979 Nm Chip: 266 KM / 1014 Nm +6 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 979 Nm Chip: 278 KM / 1085 Nm +18 KM / +106 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 979 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 340 8.3 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 1356 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 1356 Nm Chip: 266 KM / 1388 Nm +6 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 1356 Nm Chip: 278 KM / 1451 Nm +18 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 1356 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 6.7 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 898 Nm Chip: 266 KM / 919 Nm +6 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 898 Nm Chip: 278 KM / 961 Nm +18 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 8.9 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 979 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 979 Nm Chip: 266 KM / 1002 Nm +6 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 979 Nm Chip: 278 KM / 1048 Nm +18 KM / +69 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 979 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 8.9 V6 270 KM 199 kW wykresy

Moc maksymalna: 270 KM   |   Moment obrotowy: 1085 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 270 KM / 1085 Nm Chip: 280 KM / 1112 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 270 KM / 1085 Nm Chip: 300 KM / 1166 Nm +30 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 270 KM / 1085 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 340 8.3 V6 270 KM 199 kW wykresy

Moc maksymalna: 270 KM   |   Moment obrotowy: 1356 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 270 KM / 1356 Nm Chip: 280 KM / 1388 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 270 KM / 1356 Nm Chip: 300 KM / 1451 Nm +30 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 270 KM / 1356 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 8.9 V6 270 KM 199 kW wykresy

Moc maksymalna: 270 KM   |   Moment obrotowy: 1085 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 270 KM / 1085 Nm Chip: 280 KM / 1112 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 270 KM / 1085 Nm Chip: 300 KM / 1166 Nm +30 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 270 KM / 1085 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 325 6.7 V6 280 KM 206 kW wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 898 Nm Chip: 287 KM / 919 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 898 Nm Chip: 300 KM / 961 Nm +20 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 330 6.7 V6 280 KM 206 kW wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 898 Nm Chip: 287 KM / 919 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 898 Nm Chip: 300 KM / 961 Nm +20 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 335 6.7 V6 280 KM 206 kW wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 895 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 895 Nm Chip: 287 KM / 917 Nm +7 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 895 Nm Chip: 300 KM / 961 Nm +20 KM / +66 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 895 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 6.7 V6 280 KM 206 kW wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 898 Nm Chip: 287 KM / 939 Nm +7 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 898 Nm Chip: 300 KM / 1020 Nm +20 KM / +122 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 6.7 V6 280 KM 206 kW wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 898 Nm Chip: 287 KM / 919 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 898 Nm Chip: 300 KM / 961 Nm +20 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 325 6.7 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 898 Nm Chip: 308 KM / 939 Nm +8 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 898 Nm Chip: 325 KM / 1020 Nm +25 KM / +122 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 330 6.7 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 898 Nm Chip: 308 KM / 939 Nm +8 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 898 Nm Chip: 325 KM / 1020 Nm +25 KM / +122 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 335 6.7 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 895 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 895 Nm Chip: 308 KM / 969 Nm +8 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 895 Nm Chip: 325 KM / 1117 Nm +25 KM / +222 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 895 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 6.7 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 1020 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 1020 Nm Chip: 308 KM / 1044 Nm +8 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 1020 Nm Chip: 325 KM / 1091 Nm +25 KM / +71 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 1020 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 8.9 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 1166 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Chip: 310 KM / 1229 Nm +10 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Chip: 330 KM / 1356 Nm +30 KM / +190 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 340 8.3 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 1166 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Chip: 310 KM / 1193 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Chip: 330 KM / 1248 Nm +30 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 6.7 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 898 Nm Chip: 308 KM / 939 Nm +8 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 898 Nm Chip: 325 KM / 1020 Nm +25 KM / +122 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 8.9 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 1166 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Chip: 310 KM / 1229 Nm +10 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Chip: 330 KM / 1354 Nm +30 KM / +188 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 330 6.7 V6 325 KM 239 kW wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 1020 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 1020 Nm Chip: 333 KM / 1044 Nm +8 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 1020 Nm Chip: 348 KM / 1091 Nm +23 KM / +71 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 1020 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 335 6.7 V6 325 KM 239 kW wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 1117 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 1117 Nm Chip: 333 KM / 1143 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 1117 Nm Chip: 348 KM / 1195 Nm +23 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 1117 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 6.7 V6 325 KM 239 kW wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 1020 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 1020 Nm Chip: 330 KM / 1044 Nm +5 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 1020 Nm Chip: 340 KM / 1091 Nm +15 KM / +71 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 1020 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 6.7 V6 325 KM 239 kW wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 1020 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 1020 Nm Chip: 337 KM / 1042 Nm +12 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 1020 Nm Chip: 360 KM / 1085 Nm +35 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 1020 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 8.9 V6 330 KM 243 kW wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 1356 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 1356 Nm Chip: 337 KM / 1388 Nm +7 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 1356 Nm Chip: 350 KM / 1451 Nm +20 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 1356 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 340 8.3 V6 330 KM 243 kW wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 1085 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 1085 Nm Chip: 337 KM / 1110 Nm +7 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 1085 Nm Chip: 350 KM / 1161 Nm +20 KM / +76 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 1085 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 8.9 V6 330 KM 243 kW wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 1356 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 1356 Nm Chip: 337 KM / 1388 Nm +7 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 1356 Nm Chip: 350 KM / 1451 Nm +20 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 1356 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 6.7 V6 340 KM 250 kW wykresy

Moc maksymalna: 340 KM   |   Moment obrotowy: 952 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 340 KM / 952 Nm Chip: 347 KM / 996 Nm +7 KM / +44 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 340 KM / 952 Nm Chip: 360 KM / 1085 Nm +20 KM / +133 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 340 KM / 952 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 6.7 V6 340 KM 250 kW wykresy

Moc maksymalna: 340 KM   |   Moment obrotowy: 952 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 340 KM / 952 Nm Chip: 352 KM / 974 Nm +12 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 340 KM / 952 Nm Chip: 375 KM / 1019 Nm +35 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 340 KM / 952 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 8.9 V6 345 KM 254 kW wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 1564 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 1564 Nm Chip: 357 KM / 1601 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 1564 Nm Chip: 380 KM / 1674 Nm +35 KM / +110 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 1564 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 8.9 V6 345 KM 254 kW wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 1564 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 1564 Nm Chip: 353 KM / 1601 Nm +8 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 1564 Nm Chip: 369 KM / 1674 Nm +24 KM / +110 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 1564 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 8.9 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1356 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1356 Nm Chip: 360 KM / 1425 Nm +10 KM / +69 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1356 Nm Chip: 380 KM / 1564 Nm +30 KM / +208 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1356 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 340 8.3 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 895 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 895 Nm Chip: 358 KM / 917 Nm +8 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 895 Nm Chip: 375 KM / 961 Nm +25 KM / +66 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 895 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 8.9 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1356 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1356 Nm Chip: 360 KM / 1388 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1356 Nm Chip: 380 KM / 1451 Nm +30 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1356 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 6.7 V6 360 KM 265 kW wykresy

Moc maksymalna: 360 KM   |   Moment obrotowy: 1085 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 360 KM / 1085 Nm Chip: 368 KM / 1110 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 360 KM / 1085 Nm Chip: 385 KM / 1161 Nm +25 KM / +76 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 360 KM / 1085 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 6.7 V6 360 KM 265 kW wykresy

Moc maksymalna: 360 KM   |   Moment obrotowy: 1085 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 360 KM / 1085 Nm Chip: 368 KM / 1110 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 360 KM / 1085 Nm Chip: 385 KM / 1161 Nm +25 KM / +76 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 360 KM / 1085 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 8.9 V6 370 KM 272 kW wykresy

Moc maksymalna: 370 KM   |   Moment obrotowy: 1700 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 370 KM / 1700 Nm Chip: 380 KM / 1740 Nm +10 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 370 KM / 1700 Nm Chip: 400 KM / 1819 Nm +30 KM / +119 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 370 KM / 1700 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 8.9 V6 380 KM 279 kW wykresy

Moc maksymalna: 380 KM   |   Moment obrotowy: 1564 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 380 KM / 1564 Nm Chip: 387 KM / 1609 Nm +7 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 380 KM / 1564 Nm Chip: 400 KM / 1700 Nm +20 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 380 KM / 1564 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 8.9 V6 380 KM 279 kW wykresy

Moc maksymalna: 380 KM   |   Moment obrotowy: 1700 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 380 KM / 1700 Nm Chip: 387 KM / 1740 Nm +7 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 380 KM / 1700 Nm Chip: 400 KM / 1819 Nm +20 KM / +119 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 380 KM / 1700 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 8.9 V6 400 KM 294 kW wykresy

Moc maksymalna: 400 KM   |   Moment obrotowy: 1700 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 400 KM / 1700 Nm Chip: 417 KM / 1740 Nm +17 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 400 KM / 1700 Nm Chip: 451 KM / 1819 Nm +51 KM / +119 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 400 KM / 1700 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 348 8.9 V6 400 KM 294 kW wykresy

Moc maksymalna: 400 KM   |   Moment obrotowy: 1700 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 400 KM / 1700 Nm Chip: 410 KM / 1740 Nm +10 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 400 KM / 1700 Nm Chip: 429 KM / 1819 Nm +29 KM / +119 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 400 KM / 1700 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peterbilt Class 7 EPA 2010 337 8.9 V6 451 KM 332 kW wykresy

Moc maksymalna: 451 KM   |   Moment obrotowy: 1700 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 451 KM / 1700 Nm Chip: 462 KM / 1740 Nm +11 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 451 KM / 1700 Nm Chip: 483 KM / 1819 Nm +32 KM / +119 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 451 KM / 1700 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna