Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Peugeot 308 2 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. PureTech 82 1.2 82 KM 60 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 82 KM   |   Moment obrotowy: 118 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 82 KM / 118 Nm Chip: 84 KM / 122 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 82 KM / 118 Nm Chip: 87 KM / 127 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 82 KM / 118 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. VTi 82 1.2 82 KM 60 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 82 KM   |   Moment obrotowy: 118 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 82 KM / 118 Nm Chip: 84 KM / 122 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 82 KM / 118 Nm Chip: 87 KM / 127 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 82 KM / 118 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. SW 1.2 PureTech 110 110 KM 81 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 116 KM / 215 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 128 KM / 242 Nm +18 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 121 KM / 228 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. SW PureTech 110 STOP&START 1.2 110 KM 81 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 116 KM / 215 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 128 KM / 242 Nm +18 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 121 KM / 228 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. 1.2 PureTech 110 110 KM 81 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 116 KM / 215 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 128 KM / 242 Nm +18 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 121 KM / 228 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. PureTech 110 STOP&START 1.2 110 KM 81 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 116 KM / 215 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 128 KM / 242 Nm +18 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 121 KM / 228 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. THP 125 1.6 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 200 Nm Chip: 131 KM / 210 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 200 Nm Chip: 145 KM / 236 Nm +20 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 125 KM / 200 Nm Chip: 138 KM / 222 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. SW 1.2 PureTech 130 130 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 137 KM / 242 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 151 KM / 271 Nm +21 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 143 KM / 255 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. SW 1.2 PureTech 130 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 137 KM / 242 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 151 KM / 271 Nm +21 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 143 KM / 255 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. SW PureTech 130 STOP&START 1.2 130 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 137 KM / 242 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 151 KM / 271 Nm +21 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 143 KM / 255 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. SW PureTech 130 STOP&START 1.2 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 137 KM / 242 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 151 KM / 271 Nm +21 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 143 KM / 255 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. 1.2 PureTech 130 130 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 137 KM / 242 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 151 KM / 271 Nm +21 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 143 KM / 255 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. 1.2 PureTech 130 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 137 KM / 242 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 151 KM / 271 Nm +21 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 143 KM / 255 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. PureTech 130 STOP&START 1.2 130 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 137 KM / 242 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 151 KM / 271 Nm +21 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 143 KM / 255 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. PureTech 130 STOP&START 1.2 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 137 KM / 242 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 151 KM / 271 Nm +21 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 230 Nm Chip: 143 KM / 255 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. SW THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 172 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 172 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. SW 1.6 THP 205 205 KM 151 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 205 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 215 KM / 299 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 238 KM / 336 Nm +33 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 205 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 226 KM / 316 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. SW THP 205 1.6 205 KM 151 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 205 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 215 KM / 299 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 238 KM / 336 Nm +33 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 205 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 226 KM / 316 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. SW THP 205 STOP&START 1.6 205 KM 151 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 205 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 215 KM / 299 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 238 KM / 336 Nm +33 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 205 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 226 KM / 316 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. 1.6 THP 205 205 KM 151 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 205 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 215 KM / 299 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 238 KM / 336 Nm +33 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 205 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 226 KM / 316 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. GT THP 205 1.6 205 KM 151 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 205 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 215 KM / 299 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 238 KM / 336 Nm +33 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 205 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 226 KM / 316 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. THP 205 STOP&START 1.6 205 KM 151 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 205 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 215 KM / 299 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 238 KM / 336 Nm +33 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 205 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 205 KM / 285 Nm Chip: 226 KM / 316 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. SW 1.6 PureTech 225 225 KM 165 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 225 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 225 KM / 300 Nm Chip: 236 KM / 315 Nm +11 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 225 KM / 300 Nm Chip: 261 KM / 354 Nm +36 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 225 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 225 KM / 300 Nm Chip: 248 KM / 333 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. 1.6 PureTech 225 225 KM 165 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 225 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 225 KM / 300 Nm Chip: 236 KM / 315 Nm +11 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 225 KM / 300 Nm Chip: 261 KM / 354 Nm +36 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 225 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 225 KM / 300 Nm Chip: 248 KM / 333 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. GTi 1.6 263 KM 193 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 263 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 263 KM / 340 Nm Chip: 276 KM / 357 Nm +13 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 263 KM / 340 Nm Chip: 305 KM / 401 Nm +42 KM / +61 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 263 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 263 KM / 340 Nm Chip: 289 KM / 377 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 2 gen. GTi 1.6 272 KM 200 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 272 KM   |   Moment obrotowy: 330 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 272 KM / 330 Nm Chip: 286 KM / 347 Nm +14 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 272 KM / 330 Nm Chip: 316 KM / 389 Nm +44 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 272 KM / 330 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 272 KM / 330 Nm Chip: 299 KM / 366 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. HDi 92 1.6 92 KM 68 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 92 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 92 KM / 230 Nm Chip: 99 KM / 253 Nm +7 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 92 KM / 230 Nm Chip: 115 KM / 290 Nm +23 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 92 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 92 KM / 230 Nm Chip: 106 KM / 271 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW 1.6 BlueHDi 100 99 KM 73 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 99 KM   |   Moment obrotowy: 254 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 107 KM / 279 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 124 KM / 320 Nm +25 KM / +66 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 99 KM / 254 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 114 KM / 300 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW BlueHDi 100 STOP&START 1.6 99 KM 73 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 99 KM   |   Moment obrotowy: 254 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 107 KM / 279 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 124 KM / 320 Nm +25 KM / +66 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 99 KM / 254 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 114 KM / 300 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. 1.6 BlueHDi 100 99 KM 73 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 99 KM   |   Moment obrotowy: 254 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 107 KM / 279 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 124 KM / 320 Nm +25 KM / +66 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 99 KM / 254 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 114 KM / 300 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. BlueHDi 100 STOP&START 1.6 99 KM 73 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 99 KM   |   Moment obrotowy: 254 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 107 KM / 279 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 124 KM / 320 Nm +25 KM / +66 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 99 KM / 254 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 114 KM / 300 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW 1.5 BlueHDi 100 102 KM 75 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 102 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 110 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 128 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 102 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 117 KM / 295 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. 1.5 BlueHDi 100 102 KM 75 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 102 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 110 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 128 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 102 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 117 KM / 295 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW e-HDi 115 STOP&START 1.6 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 124 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 144 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. e-HDi 115 STOP&START 1.6 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 124 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 144 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW 1.6 BlueHDi 120 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW 1.6 BlueHDi 120 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW BlueHDi 120 STOP&START 1.6 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW BlueHDi 120 STOP&START 1.6 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. 1.6 BlueHDi 120 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. 1.6 BlueHDi 120 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. BlueHDi 120 STOP&START 1.6 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. BlueHDi 120 STOP&START 1.6 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW 1.5 BlueHDi 130 130 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 300 Nm Chip: 140 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 300 Nm Chip: 163 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW 1.5 BlueHDi 130 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 300 Nm Chip: 140 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 300 Nm Chip: 163 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. 1.5 BlueHDi 130 130 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 300 Nm Chip: 140 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 300 Nm Chip: 163 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. 1.5 BlueHDi 130 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 300 Nm Chip: 140 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 300 Nm Chip: 163 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 130 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW 2.0 BlueHDi 150 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW 2.0 BlueHDi 150 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW BlueHDi 150 STOP&START 2.0 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW BlueHDi 150 STOP&START 2.0 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. 2.0 BlueHDi 150 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. 2.0 BlueHDi 150 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. BlueHDi 150 STOP&START 2.0 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. BlueHDi 150 STOP&START 2.0 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW 2.0 BlueHDi 180 177 KM 130 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 400 Nm Chip: 191 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 400 Nm Chip: 221 KM / 504 Nm +44 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 177 KM / 400 Nm Chip: 204 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. 2.0 BlueHDi 180 177 KM 130 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 400 Nm Chip: 191 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 400 Nm Chip: 221 KM / 504 Nm +44 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 177 KM / 400 Nm Chip: 204 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW BlueHDi 180 2.0 181 KM 133 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 181 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 181 KM / 400 Nm Chip: 195 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 181 KM / 400 Nm Chip: 226 KM / 504 Nm +45 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 181 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 181 KM / 400 Nm Chip: 208 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. SW BlueHDi 180 STOP&START 2.0 181 KM 133 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 181 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 181 KM / 400 Nm Chip: 195 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 181 KM / 400 Nm Chip: 226 KM / 504 Nm +45 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 181 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 181 KM / 400 Nm Chip: 208 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. BlueHDi 180 STOP&START 2.0 181 KM 133 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 181 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 181 KM / 400 Nm Chip: 195 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 181 KM / 400 Nm Chip: 226 KM / 504 Nm +45 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 181 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 181 KM / 400 Nm Chip: 208 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 2 gen. GT BlueHDi 180 STOP&START 2.0 181 KM 133 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 181 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 181 KM / 400 Nm Chip: 195 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 181 KM / 400 Nm Chip: 226 KM / 504 Nm +45 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 181 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 181 KM / 400 Nm Chip: 208 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł