Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Peugeot 508 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Peugeot 508 1 gen. SW 120 VTi 1.6 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 156 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 156 Nm Chip: 124 KM / 161 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 156 Nm Chip: 127 KM / 168 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 156 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 508 1 gen. SW VTi 120 1.6 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 156 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 156 Nm Chip: 124 KM / 161 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 156 Nm Chip: 127 KM / 168 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 156 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 508 1 gen. 120 VTi 1.6 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 156 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 156 Nm Chip: 124 KM / 161 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 156 Nm Chip: 127 KM / 168 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 156 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 508 1 gen. VTi 120 1.6 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 156 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 156 Nm Chip: 124 KM / 161 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 156 Nm Chip: 127 KM / 168 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 156 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 508 1 gen. SW 155 THP 1.6 156 KM 115 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 172 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 508 1 gen. SW 155 THP 1.6 156 KM 115 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 172 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 508 1 gen. 155 THP 1.6 156 KM 115 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 172 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 508 1 gen. 155 THP 1.6 156 KM 115 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 172 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 508 1 gen. SW THP 165 STOP&START 1.6 165 KM 121 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 165 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 173 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 165 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 182 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 508 1 gen. SW THP 165 STOP&START 1.6 165 KM 121 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 165 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 173 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 165 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 182 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 508 1 gen. THP 165 STOP&START 1.6 165 KM 121 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 165 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 173 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 165 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 182 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 508 1 gen. THP 165 STOP&START 1.6 165 KM 121 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 165 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 173 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 165 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 182 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW e-HDi FAP 110 STOP&START 1.6 112 KM 82 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 112 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 121 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 140 KM / 340 Nm +28 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 112 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 129 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW HDi FAP 110 1.6 112 KM 82 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 112 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 112 KM / 240 Nm Chip: 121 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 112 KM / 240 Nm Chip: 140 KM / 302 Nm +28 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 112 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 112 KM / 240 Nm Chip: 129 KM / 283 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. e-HDi FAP 110 STOP&START 1.6 112 KM 82 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 112 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 121 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 140 KM / 340 Nm +28 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 112 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 129 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. HDi FAP 110 1.6 112 KM 82 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 112 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 112 KM / 240 Nm Chip: 121 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 112 KM / 240 Nm Chip: 140 KM / 302 Nm +28 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 112 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 112 KM / 240 Nm Chip: 129 KM / 283 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW e-HDi FAP 115 STOP&START 1.6 114 KM 84 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 114 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 123 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 143 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 114 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 131 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW e-HDi FAP 115 STOP&START 1.6 114 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 114 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 123 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 143 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 114 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 131 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW HDi FAP 115 1.6 114 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 114 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 114 KM / 240 Nm Chip: 123 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 114 KM / 240 Nm Chip: 143 KM / 302 Nm +29 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 114 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 114 KM / 240 Nm Chip: 131 KM / 283 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. e-HDi FAP 115 STOP&START 1.6 114 KM 84 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 114 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 123 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 143 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 114 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 131 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. e-HDi FAP 115 STOP&START 1.6 114 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 114 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 123 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 143 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 114 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 131 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. HDi FAP 115 1.6 114 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 114 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 114 KM / 240 Nm Chip: 123 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 114 KM / 240 Nm Chip: 143 KM / 302 Nm +29 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 114 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 114 KM / 240 Nm Chip: 131 KM / 283 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW e-HDi FAP 115 STOP&START 1.6 115 KM 84 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 124 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 144 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW e-HDi FAP 115 STOP&START 1.6 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 124 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 144 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. e-HDi 115 STOP&START 1.6 115 KM 84 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 124 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 144 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. e-HDi 115 STOP&START 1.6 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 124 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 144 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW BlueHDi 120 STOP&START 1.6 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW BlueHDi 120 STOP&START 1.6 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. BlueHDi 120 STOP&START 1.6 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. BlueHDi 120 STOP&START 1.6 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW HDi FAP 140 2.0 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 161 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. HDi FAP 140 2.0 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 161 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW BlueHDi 150 STOP&START 2.0 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. BlueHDi 150 STOP&START 2.0 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW HDi 160 2.0 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW HDi 160 2.0 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW HDi FAP 160 2.0 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW HDi FAP 160 2.0 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW HDi FAP 165 2.0 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW HDi FAP 165 2.0 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. HDi 160 2.0 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. HDi 160 2.0 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. HDi FAP 160 2.0 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. HDi FAP 160 2.0 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. RXH BlueHDi 180 STOP&START 2.0 180 KM 133 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 194 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 225 KM / 504 Nm +45 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 207 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW BlueHDi 180 STOP&START 2.0 180 KM 133 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 194 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 225 KM / 504 Nm +45 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 207 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. BlueHDi 180 STOP&START 2.0 180 KM 133 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 194 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 225 KM / 504 Nm +45 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 207 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW HDi 200 2.2 204 KM 150 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 450 Nm Chip: 220 KM / 495 Nm +16 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 450 Nm Chip: 255 KM / 567 Nm +51 KM / +117 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 204 KM / 450 Nm Chip: 235 KM / 531 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. SW HDi FAP 200 2.2 204 KM 150 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 450 Nm Chip: 220 KM / 495 Nm +16 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 450 Nm Chip: 255 KM / 567 Nm +51 KM / +117 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 204 KM / 450 Nm Chip: 235 KM / 531 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. HDi 200 2.2 204 KM 150 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 450 Nm Chip: 220 KM / 495 Nm +16 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 450 Nm Chip: 255 KM / 567 Nm +51 KM / +117 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 204 KM / 450 Nm Chip: 235 KM / 531 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 508 1 gen. HDi FAP 200 2.2 204 KM 150 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 450 Nm Chip: 220 KM / 495 Nm +16 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 450 Nm Chip: 255 KM / 567 Nm +51 KM / +117 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 204 KM / 450 Nm Chip: 235 KM / 531 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM Chip: 206 KM +6 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM Chip: 212 KM +12 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 200 KM Chip: 206 KM Koszt: 2200 zł
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM Chip: 206 KM +6 KM wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM Chip: 212 KM +12 KM wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 200 KM Chip: 206 KM Koszt: 2200 zł