Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Peugeot Boxer 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 270 C 2.0 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 168 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 168 Nm Chip: 112 KM / 173 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 168 Nm Chip: 116 KM / 181 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 168 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 310 C 2.0 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 168 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 168 Nm Chip: 112 KM / 173 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 168 Nm Chip: 116 KM / 181 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 168 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 320 M 2.0 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 168 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 168 Nm Chip: 112 KM / 173 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 168 Nm Chip: 116 KM / 181 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 168 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 330 M 2.0 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 168 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 168 Nm Chip: 112 KM / 173 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 168 Nm Chip: 116 KM / 181 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 168 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 270 C 2.0 D 84 KM 62 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 84 KM   |   Moment obrotowy: 192 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 84 KM / 192 Nm Chip: 91 KM / 211 Nm +7 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 84 KM / 192 Nm Chip: 105 KM / 242 Nm +21 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 84 KM / 192 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 290 C 2.0 HDi 84 KM 62 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 84 KM   |   Moment obrotowy: 192 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 84 KM / 192 Nm Chip: 91 KM / 211 Nm +7 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 84 KM / 192 Nm Chip: 105 KM / 242 Nm +21 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 84 KM / 192 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 310 C 2.0 D 84 KM 62 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 84 KM   |   Moment obrotowy: 192 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 84 KM / 192 Nm Chip: 91 KM / 211 Nm +7 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 84 KM / 192 Nm Chip: 105 KM / 242 Nm +21 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 84 KM / 192 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 320 M 2.0 D 84 KM 62 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 84 KM   |   Moment obrotowy: 192 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 84 KM / 192 Nm Chip: 91 KM / 211 Nm +7 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 84 KM / 192 Nm Chip: 105 KM / 242 Nm +21 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 84 KM / 192 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 330 M 2.0 HDi 84 KM 62 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 84 KM   |   Moment obrotowy: 192 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 84 KM / 192 Nm Chip: 91 KM / 211 Nm +7 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 84 KM / 192 Nm Chip: 105 KM / 242 Nm +21 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 84 KM / 192 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 310 C 2.5 D 86 KM 63 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 86 KM   |   Moment obrotowy: 153 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 86 KM / 153 Nm Chip: 89 KM / 158 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 86 KM / 153 Nm Chip: 93 KM / 165 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 86 KM / 153 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 320 M 2.5 D 86 KM 63 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 86 KM   |   Moment obrotowy: 153 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 86 KM / 153 Nm Chip: 89 KM / 158 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 86 KM / 153 Nm Chip: 93 KM / 165 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 86 KM / 153 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 320 MH 2.5 D 86 KM 63 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 86 KM   |   Moment obrotowy: 153 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 86 KM / 153 Nm Chip: 89 KM / 158 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 86 KM / 153 Nm Chip: 93 KM / 165 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 86 KM / 153 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 270 C 1.9 DT 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 196 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 196 Nm Chip: 97 KM / 216 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 196 Nm Chip: 113 KM / 247 Nm +23 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 196 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 290 C 2.2 HDi 101 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 101 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 101 KM / 250 Nm Chip: 109 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 101 KM / 250 Nm Chip: 126 KM / 315 Nm +25 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 101 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 330 M 2.2 HDi 101 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 101 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 101 KM / 250 Nm Chip: 109 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 101 KM / 250 Nm Chip: 126 KM / 315 Nm +25 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 101 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 330 MH 2.2 HDi 101 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 101 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 101 KM / 250 Nm Chip: 109 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 101 KM / 250 Nm Chip: 126 KM / 315 Nm +25 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 101 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 270 C 2.5 D 108 KM 79 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 108 KM   |   Moment obrotowy: 235 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 108 KM / 235 Nm Chip: 117 KM / 259 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 108 KM / 235 Nm Chip: 135 KM / 296 Nm +27 KM / +61 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 108 KM / 235 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 310 C 2.5 D 108 KM 79 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 108 KM   |   Moment obrotowy: 235 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 108 KM / 235 Nm Chip: 117 KM / 259 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 108 KM / 235 Nm Chip: 135 KM / 296 Nm +27 KM / +61 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 108 KM / 235 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 270 C 2.8 HDi 128 KM 94 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 128 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 160 KM / 378 Nm +32 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 128 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 290 C 2.8 HDi 128 KM 94 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 128 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 160 KM / 378 Nm +32 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 128 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 290 C 2.8 HDi 128 KM 94 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 128 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 160 KM / 378 Nm +32 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 128 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 310 C 2.8 HDi 128 KM 94 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 128 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 160 KM / 378 Nm +32 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 128 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 320 M 2.8 HDi 128 KM 94 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 128 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 160 KM / 378 Nm +32 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 128 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 320 MH 2.8 HDi 128 KM 94 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 128 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 160 KM / 378 Nm +32 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 128 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 330 M 2.8 HDi 128 KM 94 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 128 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 160 KM / 378 Nm +32 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 128 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 330 MH 2.8 HDi 128 KM 94 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 128 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 160 KM / 378 Nm +32 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 128 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot Boxer 1 gen. Kombi 330 MH 2.8 HDi 128 KM 94 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 128 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 128 KM / 300 Nm Chip: 160 KM / 378 Nm +32 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 128 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna