Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Porsche Boxster 981

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Porsche Boxster 981 2.7 265 KM 195 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 265 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 265 KM / 280 Nm Chip: 273 KM / 288 Nm +8 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 265 KM / 280 Nm Chip: 281 KM / 302 Nm +16 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 265 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 981 2.7 265 KM 195 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 265 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 265 KM / 280 Nm Chip: 273 KM / 288 Nm +8 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 265 KM / 280 Nm Chip: 281 KM / 302 Nm +16 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 265 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 981 S 3.4 315 KM 232 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 315 KM   |   Moment obrotowy: 360 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 315 KM / 360 Nm Chip: 324 KM / 371 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 315 KM / 360 Nm Chip: 334 KM / 389 Nm +19 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 315 KM / 360 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 981 S 3.4 315 KM 232 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 315 KM   |   Moment obrotowy: 360 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 315 KM / 360 Nm Chip: 324 KM / 371 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 315 KM / 360 Nm Chip: 334 KM / 389 Nm +19 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 315 KM / 360 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 981 GTS 3.4 330 KM 243 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 370 Nm Chip: 340 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 370 Nm Chip: 350 KM / 400 Nm +20 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 981 GTS 3.4 330 KM 243 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 370 Nm Chip: 340 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 370 Nm Chip: 350 KM / 400 Nm +20 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 981 Spyder 3.8 375 KM 276 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 375 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 375 KM / 420 Nm Chip: 386 KM / 433 Nm +11 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 375 KM / 420 Nm Chip: 398 KM / 454 Nm +23 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 375 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna