Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Renault Trafic III

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Renault Trafic III Combi L1H1 2,7t 1.6 dCi 90 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 97 KM / 286 Nm +7 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 113 KM / 328 Nm +23 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 104 KM / 307 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi L1H1 2,9t 1.6 dCi 90 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 97 KM / 286 Nm +7 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 113 KM / 328 Nm +23 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 104 KM / 307 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Grand Combi L2H1 2,9t 1.6 dCi 90 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 97 KM / 286 Nm +7 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 113 KM / 328 Nm +23 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 104 KM / 307 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi 2,7t dCi 95 1.6 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 103 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 119 KM / 328 Nm +24 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 109 KM / 307 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi 2,7t dCi 95 Start & Stop 1.6 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 103 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 119 KM / 328 Nm +24 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 109 KM / 307 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi 2,9t dCi 95 Start & Stop 1.6 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 103 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 119 KM / 328 Nm +24 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 109 KM / 307 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Grand Combi 2,9t dCi 95 Start & Stop 1.6 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 103 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 119 KM / 328 Nm +24 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 109 KM / 307 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L1H1 2,8t ENERGY dCi 95 1.6 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 103 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 119 KM / 328 Nm +24 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 109 KM / 307 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L1H1 3,0t ENERGY dCi 95 1.6 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 103 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 119 KM / 328 Nm +24 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 109 KM / 307 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L2H1 3,0t ENERGY dCi 95 1.6 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 103 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 119 KM / 328 Nm +24 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 95 KM / 260 Nm Chip: 109 KM / 307 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi L1H1 2,7t 1.6 dCi 115 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 124 KM / 330 Nm +9 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 144 KM / 378 Nm +29 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 132 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi L1H1 2,9t 1.6 dCi 115 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 124 KM / 330 Nm +9 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 144 KM / 378 Nm +29 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 132 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Grand Combi L2H1 2,9t 1.6 dCi 115 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 124 KM / 330 Nm +9 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 144 KM / 378 Nm +29 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 132 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi dCi 120 2.0 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 130 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 150 KM / 403 Nm +30 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 138 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi ENERGY dCi 120 2.0 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 130 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 150 KM / 403 Nm +30 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 138 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi L1H1 2,7t ENERGY 1.6 dCi 120 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 130 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 150 KM / 403 Nm +30 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 138 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi L1H1 2,9t ENERGY 1.6 dCi 120 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 130 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 150 KM / 403 Nm +30 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 138 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Grand Combi dCi 120 2.0 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 130 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 150 KM / 403 Nm +30 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 138 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Grand Combi ENERGY dCi 120 2.0 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 130 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 150 KM / 403 Nm +30 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 138 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Grand Combi L2H1 2,9t ENERGY 1.6 dCi 120 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 130 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 150 KM / 403 Nm +30 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 138 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen Doppelkabine L1H1 3,0t ENERGY dCi 120 2.0 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 130 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 150 KM / 403 Nm +30 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 138 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen Doppelkabine L2H1 3,0t ENERGY dCi 120 2.0 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 130 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 150 KM / 403 Nm +30 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 138 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L1H1 2,8t ENERGY dCi 120 2.0 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 130 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 150 KM / 403 Nm +30 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 138 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L1H1 3,0t ENERGY dCi 120 2.0 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 130 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 150 KM / 403 Nm +30 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 138 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L2H1 3,0t ENERGY dCi 120 2.0 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 130 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 150 KM / 403 Nm +30 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 320 Nm Chip: 138 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi 2,7t dCi 120 1.6 121 KM 89 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 121 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 121 KM / 320 Nm Chip: 131 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 121 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 403 Nm +30 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 121 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 121 KM / 320 Nm Chip: 139 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Grand Combi 2,9t dCi 120 1.6 121 KM 89 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 121 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 121 KM / 320 Nm Chip: 131 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 121 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 403 Nm +30 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 121 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 121 KM / 320 Nm Chip: 139 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi 2,7t ENERGY dCi 125 1.6 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 320 Nm Chip: 135 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 320 Nm Chip: 156 KM / 403 Nm +31 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 125 KM / 320 Nm Chip: 144 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi 2,9t ENERGY dCi 125 1.6 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 320 Nm Chip: 135 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 320 Nm Chip: 156 KM / 403 Nm +31 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 125 KM / 320 Nm Chip: 144 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Grand Combi 2,9t ENERGY dCi 125 1.6 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 320 Nm Chip: 135 KM / 352 Nm +10 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 320 Nm Chip: 156 KM / 403 Nm +31 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 125 KM / 320 Nm Chip: 144 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi L1H1 2,7t ENERGY 1.6 dCi 140 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 340 Nm Chip: 151 KM / 374 Nm +11 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 340 Nm Chip: 175 KM / 428 Nm +35 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 340 Nm Chip: 161 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi L1H1 2,9t ENERGY 1.6 dCi 140 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 340 Nm Chip: 151 KM / 374 Nm +11 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 340 Nm Chip: 175 KM / 428 Nm +35 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 340 Nm Chip: 161 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Grand Combi L2H1 2,9t ENERGY 1.6 dCi 140 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 340 Nm Chip: 151 KM / 374 Nm +11 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 340 Nm Chip: 175 KM / 428 Nm +35 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 340 Nm Chip: 161 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi 2,7t ENERGY dCi 145 1.6 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 340 Nm Chip: 157 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 340 Nm Chip: 181 KM / 428 Nm +36 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 145 KM / 340 Nm Chip: 167 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi 2,9t ENERGY dCi 145 1.6 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 340 Nm Chip: 157 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 340 Nm Chip: 181 KM / 428 Nm +36 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 145 KM / 340 Nm Chip: 167 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Grand Combi 2,9t ENERGY dCi 145 1.6 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 340 Nm Chip: 157 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 340 Nm Chip: 181 KM / 428 Nm +36 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 145 KM / 340 Nm Chip: 167 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi 2,8t ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi 2,8t ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi 3,0t ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi 3,0t ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Grand Combi ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Grand Combi ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen Doppelkabine L1H1 3,0t ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen Doppelkabine L1H1 3,0t ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen Doppelkabine L2H1 3,0t ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen Doppelkabine L2H1 3,0t ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L1H1 2,8t ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L1H1 3,0t ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L1H1 3,0t ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L1H2 3,0t ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L2H1 3,0t ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L2H1 3,0t ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L2H2 3,0t ENERGY dCi 145 2.0 146 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 158 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 183 KM / 441 Nm +37 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 146 KM / 350 Nm Chip: 168 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi 2,8t ENERGY dCi 170 2.0 170 KM 125 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 184 KM / 418 Nm +14 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 213 KM / 479 Nm +43 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 196 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Combi 3,0t ENERGY dCi 170 2.0 170 KM 125 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 184 KM / 418 Nm +14 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 213 KM / 479 Nm +43 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 196 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Grand Combi ENERGY dCi 170 2.0 170 KM 125 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 184 KM / 418 Nm +14 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 213 KM / 479 Nm +43 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 196 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen Doppelkabine L1H1 3,0t ENERGY dCi 170 2.0 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 184 KM / 418 Nm +14 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 213 KM / 479 Nm +43 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 196 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen Doppelkabine L2H1 3,0t ENERGY dCi 170 2.0 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 184 KM / 418 Nm +14 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 213 KM / 479 Nm +43 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 196 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L1H1 2,8t ENERGY dCi 170 2.0 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 184 KM / 418 Nm +14 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 213 KM / 479 Nm +43 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 196 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L1H1 3,0t ENERGY dCi 170 2.0 170 KM 125 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 184 KM / 418 Nm +14 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 213 KM / 479 Nm +43 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 196 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L1H1 3,0t ENERGY dCi 170 2.0 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 184 KM / 418 Nm +14 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 213 KM / 479 Nm +43 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 196 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L1H2 3,0t ENERGY dCi 170 2.0 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 184 KM / 418 Nm +14 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 213 KM / 479 Nm +43 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 196 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L2H1 3,0t ENERGY dCi 170 2.0 170 KM 125 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 184 KM / 418 Nm +14 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 213 KM / 479 Nm +43 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 196 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L2H1 3,0t ENERGY dCi 170 2.0 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 184 KM / 418 Nm +14 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 213 KM / 479 Nm +43 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 196 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Renault Trafic III Kastenwagen L2H2 3,0t ENERGY dCi 170 2.0 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 184 KM / 418 Nm +14 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 213 KM / 479 Nm +43 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 380 Nm Chip: 196 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł